Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik op Saxion Enschede
Iriis__ schreef:Mijn stage van dit jaar zit er al weer op, heb nu alleen nog school. Ik moet aan het eind van dit jaar differentiëren en dan ga ik voor de GGZ kiezen. En hoop uiteindelijk aan het werk te kunnen in een psychiatrisch ziekenhuis of op een PAAZ afdeling.
Mjelle_G schreef:Iriis__ schreef:Mijn stage van dit jaar zit er al weer op, heb nu alleen nog school. Ik moet aan het eind van dit jaar differentiëren en dan ga ik voor de GGZ kiezen. En hoop uiteindelijk aan het werk te kunnen in een psychiatrisch ziekenhuis of op een PAAZ afdeling.
Nice! Mag ik vragen wat de PAAZ afdeling is?
ik heb zelf echt nog geen flauw idee welke kant ik op wil. Ben straks opgeleid als algemeen verpleegkundige op mbo niveau, heb stage gelopen bij psychogeriatrie (dementerenden), verstandelijk gehandicapten (hoog niveau), cardiologie en nu dus chirurgie. Het afwisselende van het ziekenhuis spreekt me erg aan, maar ik mis echt het sociale contact met de mensen, hier is vaak geen tijd voor :-(. Wondverpleegkundige lijkt me ook wel wat..
Leentje_ schreef:Ik ben zelf vpk op intensieve zorgen en volg in BE de banaba opleiding spoedgevallenzorg en intensieve zorgen. We hebben ook een ander topic hiervoor, kom gerust meepraten en het topic nieuw leven inblazen !!![]()
[HK] Verpleegkunde niv. 4-5
Gebeurt ook niet vaak hier op Bokt!