tassen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Re: tassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:42

Geen neppe LV halen hoor, TS.. Die zijn écht niet mooi en vaak van slechte kwaliteit.
Iedereen weet dat een echte van heel degelijk materiaal is, dus als jij straks met een LV loopt waar de handvaten bijna afgescheurd zijn door de zware boeken, sta je toch wel een beetje voor paal..

Ik zou toch investeren in de Cowboysbag. Is wel boven de €100,- maar die gaat echt niet zomaar kapot en is gewoon heel fijn!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:43

Arc_En_Ciel schreef:
Ik zou toch investeren in de Cowboysbag. Is wel boven de €100,- maar die gaat echt niet zomaar kapot en is gewoon heel fijn!

Weet jij dan ook toevallig hoe die van Daniel Ray zijn? Of iemand anders hier met ervaring ermee..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:46

JCDJK schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Weet jij dan ook toevallig hoe die van Daniel Ray zijn? Of iemand anders hier met ervaring ermee..

Nee, sorry!

Nordsvensk

Re: tassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 12:08

Ik heb ook eeb cowboysbag, echt ideale tassen.! Past veel in en ze zijn heel stevig. Daarom zeker een goede investering, ze gaan sowieso langere tijd mee :)