Solleke_Noah schreef:Het is zeker wel once-in-a-livetime. En het is zeker heel hard leven daar, maar dat spreekt me juist wel aan. Een beetje het ruige leven, contact met de natuurl. En ik bedoel, je mag albatrossen ringen(sorry, moet er maar even aan denken en word weer helemaal enthousiast). Eigenlijk is elk onderdeel apart (walvissen! zee-olifanten!, pinguïns!, Antarctica!, krill!) al waard om te gaan
Na anderhalf jaar heb je waarschijnlijk honderden albatrossen geringd. Denk je dat je het dan nog even geweldig vindt of denk je ondertussen 'domme k*tvogel, heeft die alweer op mijn vestje gekakt.'
Met andere woorden: heb je genoeg enthousiasme en motivatie om het 18 maanden vol te houden? Dat is denk ik de eerste vraag die je je moet stellen.
(sorry, moet er maar even aan denken en word weer helemaal enthousiast). Eigenlijk is elk onderdeel apart (walvissen! zee-olifanten!, pinguïns!, Antarctica!, krill!) al waard om te gaan 
en ja hij zou wachten. Andersom ook, als hij een droom heeft die ik op die manier kan steunen - GAAN! 1 1/2 jaar is niet de wereld.