XladyX schreef:Ik doe ook hippische bedrijfskunde in Dronten, nu in mijn tweede jaar. Dus voor vragen kun je ook bij mij terecht
Woon jij ook op de campus?
Want dan heb ik dezelfde vragen voor jou
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
danienappy schreef:XladyX schreef:Ik doe ook hippische bedrijfskunde in Dronten, nu in mijn tweede jaar. Dus voor vragen kun je ook bij mij terecht
Woon jij ook op de campus?
Want dan heb ik dezelfde vragen voor jou
noukie175 schreef:XladyX schreef:Ik doe ook hippische bedrijfskunde in Dronten, nu in mijn tweede jaar. Dus voor vragen kun je ook bij mij terecht
Leuk!
Weet je nog hoe je dagen er qua les uitzagen in het 1ste jaar?
Maar ik hoop zo een beetje jullie vragen beantwoord te hebben. Voor een echte sfeerimpressie kun je het beste een meeloopdag doen, dat geeft een goed idee van de sfeer op school
xIirtJj schreef:De Alpha en Vis Vitalis zijn echt Christelijk. Die doen ook aan bijbelstudie e.d.
De USRA zitten de meeste studenten bij. Daar zit ik ook bij, maar doe er niet zo heel veel mee. Maar ik was wel heel blij dat ik de USRA-week gelopen heb voor ik daadwerkelijk op school kwam voor de kennismakingsweek. Ik kende al zoveel mensen toen.
En sinds een maand is ook studievereniging Animo per Animali 'geopend' voor leden. Wij organiseren activiteiten die studiegerelateerd zijn. Voor de opening hebben we een theorieavond EHBO hond, paard en kat gehad bijv.
Maar er is wel een verschil tussen een studentenvereniging en studievereniging.
xIirtJj schreef:De Alpha en Vis Vitalis zijn echt Christelijk. Die doen ook aan bijbelstudie e.d.
De USRA zitten de meeste studenten bij. Daar zit ik ook bij, maar doe er niet zo heel veel mee. Maar ik was wel heel blij dat ik de USRA-week gelopen heb voor ik daadwerkelijk op school kwam voor de kennismakingsweek. Ik kende al zoveel mensen toen.
En sinds een maand is ook studievereniging Animo per Animali 'geopend' voor leden. Wij organiseren activiteiten die studiegerelateerd zijn. Voor de opening hebben we een theorieavond EHBO hond, paard en kat gehad bijv.
Maar er is wel een verschil tussen een studentenvereniging en studievereniging.