@ Elienee: Ik heb nog geen secundair diploma. Ik heb 6 jaar in het middelbaar gezeten, en ben maar tot het 3e geraakt. Daarna via Syntra een deeltijdse opleiding gaan doen, dus 1 dag naar school en 4 dagen 'werken'/stage voor een kleine vergoeding.
Dus dat is eigenlijk al iets of wat gecombineerd, alleen moet mijn werk/stage wel gelijk zijn aan mijn opleiding.
Verder heb ik ook al wat opgezocht en ik zou wel zelfstudie kunnen doen, voor mijn diploma dan te halen. Dat kan ik eventueel doen in combinatie met werk.
Ik ben er nog niet uit

@ little_king: weet ik, ben ik mij bewust van hoe de paardenwereld in elkaar zit, maar om dat elke keer aan te horen, dat is iets anders. Dat is ook niet dé hoofdreden waarom ik wil stoppen.
Qua rotklusjes, het is te zien wat, als ik moet dwijlen en stofzuigen in het huis vd baas, dat vind ik niet echt een toevoeging geven aan mijn opleiding? Dat is ook de reden dat ik daar ben gestopt. Op mijn nieuwe plek zit ze constant te roepen op mij voor een kruiwagen die 1cm te veel naar links staat. Ik laat ook niet over mij lopen en ik antwoord rustig terug, maar om den duur ga ik ook 'in den aanval' waardoor het een spelletje om het luidst roepen wordt.
Ik kan er tegen, maak mij er ook niet druk in, maar het is gewoon niet leuk, begrijp je?

wat voor contract het is, weet ik niet. Zoals in mijn reacties ook is gezegd: ik ga volgende week eens navragen wat ze zoeken en wat er van een nieuwe werknemer verwacht wordt.

Bedankt voor je antwoord
) nog leerplichtig. 

26 april is er een infodag bij mij op school, ik schrijf me volgende week maandag al in, en 26 april kan ik mijn inschrijving definitief maken, ofwel afzeggen. 
want daar werkt die vriendin namelijk ook en daar heeft ze het echt naar haar zin!