Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En dit kan ik tenminste onder begeleiding doen, dus als het goed is, is het ook echt goed. Daarna is het inderdaad een kwestie van invullen, dus mij stelt het echt enorm gerust 
Hoeveel tijd gaat er nu écht zitten in die hoofdstukken schrijven?

Ze hebben me ook voorgedragen aan een nieuwe manier van afstuderen, dan werk je in een groep (elkaar motiveren, ideeën voorleggen, deadlines helpen halen, inspireren, vooral een stok achter de deur die voor mij ideaal is
). Hopelijk maandag eerste afspraak!
imd schreef:Zo'n uitgebreid PvA is wel 10x fijner, dan hoef je daarna alleen nog maar te schrijven en amper uit te zoeken etc. Wat dat betreft ben ik heel blij met de basis die mijn afstudeerbegeleiders op het HBO mij hebben gegeven, denk dat mijn WO scriptie nu minder moeilijk is doordat ik die ervaring al heb..
Maandag hebben we de eerste bijeenkomst, dus ik ben benieuwd...
Mijn onderwerp is hoe het huidige online magazine van Paard&Lifestyle (net 6 maanden stage gelopen) verbeterd kan worden zodat de lezer meer betrokken is en er een groter communitygevoel ontstaat.
Zit ook in het andere topic maar ik studeer rond juni af dus dan hoort het toch meer hier 
Weleens kaartjes voor 'n populair concert besteld? Dat maar dan erger
Dat houdt in dat ik nu het onderwerp "sustainable consumption" heb, ik empirisch onderzoek moet doen (dat was wel wat ik wou) en het sterk afhankelijk is van mijn begeleider hoe vrij ik ben in het bepalen van de invalshoek (ik wil graag agrarisch, maar mn begeleider zei al dat het ivm het aantal studenten (15, zeur niet man
) lastig werd om iedereen een eigen ding te laten doen).
Hoop dat je een go krijgt, een moet de eerste zijn toch?!
Ik heb het gehad met de minors, dat was ook een race tegen de rest. Gelukkig was mijn minor afhankelijk van je portfolio 
Wat doe jij nu magda?
Hopelijk kun je morgen je onderwerp zo'n draai geven dat je het nog leuk vind! 
Omdat het project waar ik aan mee mag werken pas over een week begint, kon ik alvast heel veel aan mijn scriptie werken en wennen aan de sfeer en werkwijze daar.