Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Allebei huppeltutten die een lastige hobby hebben en daar wel graag in verder willen! We zoeken gewoon een rijke boer! lijkt me een goed plan! 

Melis_123 schreef:Laris, echt doen wat je in het diepst van je hart wilt. Het komt zeker goed met jou later. Geloof me. En wat maakt het uit als het iets langer duurt voordat je een baan hebt?! Uiteindelijk zal je heus wel wat vinden hoor!
Enneeee, wij gaan gewoon samen een manege beginne he!Allebei huppeltutten die een lastige hobby hebben en daar wel graag in verder willen! We zoeken gewoon een rijke boer! lijkt me een goed plan!
Ga iig lekker naar die school en trek je niks aan van sommige negatieve reacties. Ik weet dat ze je willen helpen hoor, maar volg je hart.
Liefs,
'Iets langer duurt voordat je een baan hebt'. Je mag blij zijn als je met dat diploma überhaupt een baan vindt, laat staan dat je iets vind wat binnen je vakgebied past, die kans is nog kleiner. Oftewel; dan heb je heel leuk je opleiding dierenverzorging afgerond en doe je vervolgens alsnog geen werk met dieren. Ik zou toch echt kijken naar een andere opleiding met een betere baankans en dieren als hobby houden 

Vanillia schreef:Melis_123 schreef:Laris, echt doen wat je in het diepst van je hart wilt. Het komt zeker goed met jou later. Geloof me. En wat maakt het uit als het iets langer duurt voordat je een baan hebt?! Uiteindelijk zal je heus wel wat vinden hoor!
Enneeee, wij gaan gewoon samen een manege beginne he!Allebei huppeltutten die een lastige hobby hebben en daar wel graag in verder willen! We zoeken gewoon een rijke boer! lijkt me een goed plan!
Ga iig lekker naar die school en trek je niks aan van sommige negatieve reacties. Ik weet dat ze je willen helpen hoor, maar volg je hart.
Liefs,
Schattig'Iets langer duurt voordat je een baan hebt'. Je mag blij zijn als je met dat diploma überhaupt een baan vindt, laat staan dat je iets vind wat binnen je vakgebied past, die kans is nog kleiner. Oftewel; dan heb je heel leuk je opleiding dierenverzorging afgerond en doe je vervolgens alsnog geen werk met dieren. Ik zou toch echt kijken naar een andere opleiding met een betere baankans en dieren als hobby houden
Wat betreft een leuke opleiding doen. Er is niet 1 opleiding die alleen maar leuk is, net zoals er geen werk is wat alleen maar leuke kanten heeft, ieder soort werk heeft leuke en minder leuke kanten.

horsieslii schreef:Helaas heb ik het nooit nog niet echt geweten wat ik precies wilde worden. Maar het is me wel vrij duidelijk geworden van wat vind ik minder leuk en wat vind ik écht leuk om te doen. Tijd voor stages heb je waardoor je zelf ook kan uitvogelen van wat vind ik nou écht leuk en zou ik willen gaan werken.