Engelse/Amerikaanse penpal, who else?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:57

Ik zit sinds een weekje ook op interpals. Wel met de reden omdat ik mijn Frans wil oefenen en dat heb ik ook heel duidelijk aangegeven dat het mij daarom te doen is. Tot nu toe heb ik een goed contact met iemand uit Nigeria die mijn fouten verbetert zoals gevraagd en het gewoon over alledaagse dingen heeft. Het is te hopen dat het zo blijft of ik moet weer op zoek :+ . En ook een meisje uit Wallonië en een vrouw uit Canada maar daar moet ik nog even op terug reageren.

Voor de rest nog niet veel last gehad van idioten daar. Ja, eentje. Die mij moest vertellen wat "a beautifull lady" ik was en dat hij "would like to know me". Mijn profielfoto en ook de enige foto die er op staat is gewoon een plaatje van een kat van internet afgehaald, ik heb expres geen foto van mezelf gezet omdat ik zo weinig mogelijk domme mannen wil aantrekken. Leuk voor je als je op katten valt :+.

Vroeger chatte ik ook wel eens met Imesh/Bearshare, daar zat ik in die tijd ook op om muziek af te halen. Ik heb daar ook een paar heel leuke mensen leren kennen. Heb nog altijd contact met een man uit Algerije, heel lang gechat met iemand uit Mauritius en ook een meisje uit Mozambique(die oospronkelijk wel van ergens anders was, weet niet meer van waar). Maar voor de rest écht 99,9% pure rommel :D Niet aan te raden je wordt er echt moe van :D .

Toen chatroulette pas bestond (bestaat dat nog? :') ) vond ik daar ook nog wel eens leuke gesprekken op, maar nu heel hersenloos internet het gevonden heeft blijf ik er ook maar weg :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:23

eclair98 schreef:
Heeft er iemand een goede, betrouwbare site?

Interpals is dus wel leuk :)

heidy_wilco

Re: Engelse/Amerikaanse penpal, who else?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 00:36

Ik heb nu contact met een Braziliaan! Het is echt super gezellig. Het eerste berichtje wat hij schreef zei hij gelijk al dat hij niet wou trouwen enzo :P Hij typt ook erg goed Engels. Maargoed, hij is ook al zo'n betje overal geweest:P

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 16:26

Haha leuk om te horen! Ik heb 't ook gezellig met die Italiaan, is gewoonn gezellig en waar nodig proberen we elkaar te verbeteren (: heel leuk!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:05

ik heb heel erg leuk contact met een amerikaans meisje wat western rijdt en mij helpt met mijn boek :) erg fijn contact mee.
heb nog contact met een canadese en ook met haar leuk contact

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:26

Wat leuk! Ik heb het net ook aangemaakt :) Kreeg idd meteen een berichtje waarvan ik echt dacht…. Maar, hoe kan je bepaalde landen 'uit zetten' ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:34

Bij settings en dan op het deel "privacy" klikken. Daar zie je alle werelddelen staan en kan je bepaalde uitvinken :) . Of specifieke landen er net onder.