[ENQ] Help kledingwinkels hun paskamers verbeteren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:02

Ook ik ben gestopt. Ik vond het een erg onduidelijk plaatje, waardoor ik geen antwoord kon geven op de vragen.

muntdrop

Re: [ENQ] Help kledingwinkels hun paskamers verbeteren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:07

Ik ben hem nu aan het invullen. Heb zelf wel een duidelijk plaatje vind ik.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:11

de plaatjes verschillen ook zie ik nu, want heb nog eens naar het plaatje gekeken om aan te geven wat ik er vervelend / onduidelijk aan vond, maar nu heb ik een ander plaatje.

vind het nog steeds een beetje een rare hoe, waardoor ik me het niet fijn voor kan stellen, maar wel al duidelijker dan die ik eerst had.

en nog een opmerking: bij de eerste keer stond er bij mij: kijk nog eens goed naar het plaatje, maar het plaatje stond er niet, waardoor ik dus niet nog eens kon kijken.

ga hem verder niet meer opnieuw invullen nu, daar vind ik het teveel vragen voor :o

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:11

Ook ingevuld hoor, maar ik denk nou echt werkelijk nooit 'goh wat maakt deze paskamer mij zwaarmoedig of hoopvol'. Ik vind het een fijne paskamer of niet, maar al die gevoelens.... daar heb ik helemaal niks mee met een paskamer waar je 2 minuten in staat.

Overigens vind ik het geen logische reactie dat er je deze vragen moet gebruiken. Juist bij wetenschappelijk onderzoek leer je een eigen draai aan het onderzoek te geven en toe te passen op jouw specifieke situatie. Natuurlijk maak je gebruik van modellen, maar hier kan je dingen aan toevoegen of eruit halen als je het er niet mee eens bent en kunt beargumenteren.

Ik had ook het idee dat ik vragen meerdere keren moest beantwoorden. En niet alle tegenstellingen vond ik correct: gestimuleerd versus ontspannen bv.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 14:11

Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor het invullen!

Ik heb dit topic overigens geopend om wat meer respondenten te werven (waarvoor mijn grote dank) en niet om feedback te krijgen op mijn vragenlijst als in 'je had deze vragen niet moeten stellen'. Ik heb deze vragenlijst met grote zorgvuldigheid opgesteld en in overleg met mijn begeleidster die zeer gekwalificeerd is in haar vakgebied.