Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zit in België en heb 2x per jaar examens, zit nu in 3 ASO - Latijn. 12 examens, nog 5 te gaan. Morgen Frans en ik ben nog niet eens klaar met samenvatten
Ik moet nog t/m woensdag :'( dan 2 daagjes zo goed als niks doen en dan ein-de-lijk vakantie! Maar oh wat heb ik nu mijn buik al vol van die examens
kriistellx schreef:Mijn toetsweek is gister begonnen![]()
Gister had ik een toets van maatschappijleer, vandaag levensbeschouwing, morgen geschiedenis en nederlands, vrijdag wiskunde, maandag frans en economie, dinsdag engels en beeldende kunst en woensdag rekenen... En ik zit nu al in de stress met het leren, ik begin er altijd te laat mee
manonnevot schreef:kriistellx schreef:Mijn toetsweek is gister begonnen![]()
Gister had ik een toets van maatschappijleer, vandaag levensbeschouwing, morgen geschiedenis en nederlands, vrijdag wiskunde, maandag frans en economie, dinsdag engels en beeldende kunst en woensdag rekenen... En ik zit nu al in de stress met het leren, ik begin er altijd te laat mee
Ik begin altijd pas een dag van tevoren, dus zal wel goed komen
Maarjaaa ik probeer er wel wat van te maken haha! DynamiteS schreef:Tellen examens ook?Zit in België en heb 2x per jaar examens, zit nu in 3 ASO - Latijn. 12 examens, nog 5 te gaan. Morgen Frans en ik ben nog niet eens klaar met samenvatten
Ik moet nog t/m woensdag :'( dan 2 daagjes zo goed als niks doen en dan ein-de-lijk vakantie! Maar oh wat heb ik nu mijn buik al vol van die examens
FNews schreef:DynamiteS schreef:Tellen examens ook?Zit in België en heb 2x per jaar examens, zit nu in 3 ASO - Latijn. 12 examens, nog 5 te gaan. Morgen Frans en ik ben nog niet eens klaar met samenvatten
Hee een lotgenoot.
12????????? ik heb er maar 6