Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat is met het OV. Het scheelt dat je me klasgenoten/huisgenoten kunt reizen. Reizen is wel betaalbaar, 1 euro voor traject Belgie, en ongeveer 15 voor Nederland. Auto is natuurlijk stuk korter, maar die krijg ik lang niet altijd mee. Je hebt een carpoolpagina op FB.
Rivaldo schreef:Ehm België kun je een campuskaart aanvragen, dan kun je voor heel weinig naar Roosendaal (grensstation) reizen. Ook kun je daarmee van Roosendaal naar Gent. Ik heb gekozen voor de reiskostenvergoeding, omdat ik heel wisselend qua frequentie naar huis ga en soms met de auto ga. Daarbij heb ik een dalvoordeel abbonement genomen
Ohja, met doorzettingsvermogen moet je een eind kunnen komen!
Hebben jullie meer vragen; brandt los!
dream_lot schreef:Ja wel leuk, maar niks nieuws gehoord helaas.
Had vooral bij dat lotinggedeelte verwacht dat ze daar wat meer over zouden vertellen met nummers etc. Dat is toch denk ik een beetje waarvoor iedereen komt. Iedereen wil t wel studeren, maar hoe je erin komt is t belangrijkst.
StableDoor schreef:dream_lot schreef:Ja wel leuk, maar niks nieuws gehoord helaas.
Had vooral bij dat lotinggedeelte verwacht dat ze daar wat meer over zouden vertellen met nummers etc. Dat is toch denk ik een beetje waarvoor iedereen komt. Iedereen wil t wel studeren, maar hoe je erin komt is t belangrijkst.
Je bedoelt met hoeveel kans je hebt? Moet je even googlen, er zijn pdf-documenten van alle lotingsstudies ieder jaar met wat de kansen waren enz. Klasse C was vorig jaar 45% kans.
Als je uitgeloot bent en je wil toch heel graag diergeneeskunde doen is Antwerpen een heel fijn alternatief! Fijne stad (en leuke mensen
). Het voordeel tov Gent is dat je met minder bent (en over het algemeen met meer Nederlanders dan Belgen in de aula). Daartegenover staat wel dat je na 3 jaar sowieso naar Gent moet. Maar conclusie, studeren in Antwerpen is fijn!