Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xEmily schreef:Waarom gaat bellen te ver dan?

Lijkt me makkelijk geld verdienen en als het gewoon in een chatbox gebeurt, what's the big deal? Een paar euro's per maand extra is altijd fijn. Ik ben 21 en word ook bijna nergens meer aangenomen als ik solliciteer omdat ik te oud/duur ben. Dus dit lijkt me ideaal. Kayleigh_ schreef:Ik ga hier ook eens serieus voor op zoekLijkt me makkelijk geld verdienen en als het gewoon in een chatbox gebeurt, what's the big deal? Een paar euro's per maand extra is altijd fijn. Ik ben 21 en word ook bijna nergens meer aangenomen als ik solliciteer omdat ik te oud/duur ben. Dus dit lijkt me ideaal.

LukieBradley schreef:Kayleigh_ schreef:Ik ga hier ook eens serieus voor op zoekLijkt me makkelijk geld verdienen en als het gewoon in een chatbox gebeurt, what's the big deal? Een paar euro's per maand extra is altijd fijn. Ik ben 21 en word ook bijna nergens meer aangenomen als ik solliciteer omdat ik te oud/duur ben. Dus dit lijkt me ideaal.
Je brengt me op ideeen
ik ben 23 en heb nu wel een baan maar werd voorheen ook overal afgewezen omdat ik te oud?! ben.
Vreselijk...

RoyceMack schreef:Als ik dat zou kunnen zou ik dat zeker doen!
Ik denk alleen dat ik continue keihard in de lach schiet.
Hitsige mannetjes met dat gehijg in mn oor hahaha. nee niks voor mij.
Kijk het lijkt me anders als je webcam seks hebt etc, dat heeft zoveel invloed op je latere leven. Overal kun je beelden van je intieme baan terug vinden.
Voor telefoonseks hoef je alleen maar door n telefoon te praten. Neem n gave nickname en klaar is kees. Rekeningnummer koppelen. 1,20 per minuut. zo dat is pas kassa draaien.

Ook al antwoord ik niet iedereen terug