De zoektocht naar een nieuwe schooltas... pff

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:14

@ Dyphusion: dat is wel iets om rekening mee te houden inderdaad. Bedankt!

Ik ben opzoek naar een schoudertas waar mijn multo, laptop, collegeblok, agenda, etui en eten en drinken in kan. Dat is het meeste, en dan natuurlijk nog kleine dingen als telefoon, sleutels, portemonnee enzo.
Dus er moet wel redelijk veel in kunnen ja.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:16

Sorry, wist niet dat iedereen zo zeurde, een rugzak is wel vele malen beter voor je rug, vooral als er zo een zware laptop moet, maar aleh, dan pas ik mijn post aan.

Eastpak heeft ook schoudertassen voor een laptop... :Y)

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:16

chelle_dora schreef:
Karin92 schreef:

Eastpak heeft ook schoudertassen. Wat vriendelijker mag ook TS hoor, ik ben nou niet bepaald gemotiveerd om fijne tassen te vinden voor je :+

Dan reageer je niet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik niet opzoek ben naar een rugzak. EN dan komen ze er alsnog mee aanzetten.
Met de reacties dat het beter is voor mijn rug. Ik weet zelf wel waar ik naar opzoek ben en wat ik nodig heb...
Dus gewoon lezen is niet veel moeite.

Dat gebeurt veel te weinig in topics tegenwoordig. Gelijk reageren en niet lezen. Ja dan krijg je frustraties.

Liesje89

Re: De zoektocht naar een nieuwe schooltas... pff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:17

Crumpler heeft ook fijne schouder/laptop tassen met veel ruimte :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:18

lezen doe je zelf anders ook niet TS. Ik zeg niks over je rug, kan zelf namelijk ook geen rugtas sjouwen, ik zeg alleen dat eastpak ook schoudertassen heeft en het dus wel wat vriendelijker mag. En tja, je reageert nu zelf ook gelijk.. Zonder te lezen.. :+

Succes met je zoektocht, denk dat er wel genoeg tips zijn aangegeven inmiddels qua merken.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:19

Ben ik toch happy dat ik niet zo een chagrijn ben :Y)

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:21

chelle_dora schreef:
lezen doe je zelf anders ook niet TS. Ik zeg niks over je rug, kan zelf namelijk ook geen rugtas sjouwen, ik zeg alleen dat eastpak ook schoudertassen heeft en het dus wel wat vriendelijker mag. En tja, je reageert nu zelf ook gelijk.. Zonder te lezen.. :+

Succes met je zoektocht, denk dat er wel genoeg tips zijn aangegeven inmiddels qua merken.

Ik lees wel degelijk.
Jij zegt dat het wel vriendelijker mag en ik zeg gewoon waarom en waar de frustraties wegkomen...

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:22

Ik heb een Converse schoudertas met laptop vak, ideaal! Ik heb zelf ook een 17 inch laptop, was echt een drama om een tas te vinden waar die inpaste, uiteindelijk op deze uitgekomen. In deze tas kun je naast het laptop vak nog boeken kwijt, en er zit nog een ander rits vak waar je boeken etc. in kan doen!

Dit is 'm! :)
http://www.bagazoo.com/converse-retro-r ... arge-zwart

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:53

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:55

Bij de makro hebben ze vaak (modieuze) schoudertassen met een speciaal laptopvak.

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 20:01

Melisding schreef:
Bij de makro hebben ze vaak (modieuze) schoudertassen met een speciaal laptopvak.

Jammer genoeg heeft niet iedereen toegang tot de makro. Daar moet je een pas voor hebben toch?

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:04

Ja dat wel maar er is vast wel iemand in de buurt waarvan je een pas kunt lenen of waar je een keertje mee kunt gaan?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:07

Ik heb een Converse, niet abnormaal duur en doet het goed. Veel vakjes en ik vind hem mooi. Zit ook een laptop vak in. :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:10

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:12

Kun je niet kijken voor een klein koffertje? Dan heb je geen rugzak, en het is niet slecht voor je rug, je kunt gemakkelijk meer meenemen zonder last te krijgen van bijvoorbeeld je schouders door het gewicht. Als ik veel spullen mee moest nemen (bijv. onderzoekskoffer, laptop en eigen rugzak) dan deed ik eerste twee ook in zo'n klein hardschalen koffertje. Veel makkelijker mee te nemen.

Waarom ga je niet gewoon eens naar een tassenwinkel? Dan kun je een beetje rondkijken wat er allemaal mogelijk is en misschien kunnen ze je daar ook goed adviseren over eventuele andere mogelijkheden.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:25

Zou een trolley niet wat voor je zijn? Tegenwoordig zijn er ook kleinere en leuke trolleys te verkrijgen waar je prima je spullen ik kwijt zou kunnen.
Heb je niet het probleem van een schoudertas (benauwdheid) en ook niet de nadelen van een schoudertas (om schouder problemen te voorkomen).

Het is misschien niet hetgeen waar 'iedereen' mee loopt, maar wie weet wel het beste voor jou? :)