Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoli schreef:RiannaB schreef:Leuk! Wij moesten op de middelbare school in de brugklas een 'snuffelstage' doen, dat was een paar uur meekijken ergens. Toen ben ik ook naar een dierenarts geweest. Op zich wel leuk, alleen toen ze een hond gingen opereren moest ik snel naar de wachtkamer omdat ik bijna flauw viel, haha.
Dat hadden veel stagiaires bij ons de eerste keer, meestal kwam dit niet door het bloed maar door het feit dat ze moesten ademen met een mondkapje om. Heel raar, maar blijkbaar vinden veel mensen dat raar in het begin.
Daarna ga ik vanmiddag ook nog kennismaken met m'n nieuwe oppaskinderen van m'n eerste oppasadres ooit haha, druk dagje!
BenteMaxime schreef:Anoli schreef:Veel plezier, ik heb 4 jaar gewerkt als assistente. Heel leuk werk
Ben vorig jaar aan die opleiding begonnen. Mee gestopt, afgelopen jaar. Domme ik heeft er met de pet naar gegooit. Achja, dit jaar dus begonnen aan paardenhouderij en dat was compleet de verkeerde keuze. Nu het nog kan, stap ik over naar dierverzorging. Voor mij is het werken met dieren toch echt het leukste.
Van veel mensen gehoord dat het heel veel baliewerk is, en daar ben ik niet naar opzoek. Of in ieder geval, niet zovaak.
Goed van je TS, leuk dat je dierenarts wil worden! Doe je nu VWO? Jammer genoeg moet je dan nog wat jaartjes op de middelbare school.. Ben in ieder geval blij dat je weet wat je wilt!
heb ook al eens dag gevolgd en een castratie meegemaakt, was heel leuk, behalve dan dat er ook een doodgereden kat was binnengebracht :s pas nog naar de dierenarts geweest, en die had helemaal vanzelf door dat ik dierenarts wou worden :p omdat ik er zo 'koeltjes' onder bleef, terwijl mijn tante helemaal aan het stressen was :p (ging over het vangen van een aangekomen onverzorgde kat)
!