Tarief oppassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Tarief oppassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:30

Ik krijg voor 2 kinderen 7,50 per uur. (overdag)
Wanneer ik 's avonds moet oppassen krijg ik 4,50 per uur :). Ik ben overigens 22.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:32

Ik krijg ook 12,50 voor schoonmaakwerk :o

Maar dat terzijde, ik zie dat mensen soms zeggen dat ze 8,50 oid krijgen. Denk dat er wel verschil is tussen 's avonds oppassen (als ouders naar een feestje gaan oid) en overdag. Volgens mij bestaan er niet veel kinderopvangen voor 's avonds.
Ik denk dat 5 euro ook wel een prima prijs is.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:51

Ik krijg ongeveer 6 euro per uur voor 3 kinderen ( 2.5, 5 en 7 jaar) bij mn buren (altijd 's avonds). Moet ze bijna altijd na een uurtje ofzo in bed leggen en even voorlezen ofzo, verder vermaken ze zich zelf prima met de tv of tablet :P Dus vind €6,- wel prima, misschien zelfs aan de hoge kant, maar meestal wordt het gewoon afgerond. Als ik 4 uur oppas krijg ik meestal €25,- bijv. en soms wordt het net naar beneden afgerond. Maakt mij ook niets uit. Ik heb trouwens 1 jaar pedagogiek gestudeerd met stage in kinderdagverblijf en verder nog niet super vaak opgepast, maar wel al meerdere keren.

Ik kreeg ook wel eens toen ik oppaste bij vrienden van mijn oude buren (waar toen ook het jongste zoontje van mijn oude buren was), 10 euro per uur terwijl de kids al in bed lagen, geen enkele keer geluid maakten en dus gewoon sliepen en ik gewoon 3 uur tv heb gekeken. Beetje overdreven vond ik dat, maar ik was voor hun op dat moment de redding waardoor ze naar een feestje konden.

Maar mijn buren waar ik wel eens oppas, hebben nu een aupair dus ik ben niet zovaak meer nodig xD

natas_joy

Re: Tarief oppassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:55

Ik kreeg altijd 5 euro per uur voor 2 kinderen ( was toen 18)

Vriendin van me past op bij mensen, ook drie middagen in de week voor 10,- per uur. Hadden die mensen zelf voorgesteld.
Persoonlijk vind ik voor jouw leeftijd 5,- weinig gezien je ook met de kinderen bezig bent en niet alleen op de bank zit.