deflin schreef:maar als het je tweede baan is kan je er vanuit gaan dat je ontzettend veel moet inleveren bij de belating dat het soms niet eens uit kan een tweede baan te hebben
Ja dat weet ik, daarom moet ik ook even gaan kijken. Maar ik kan hier in de toekomst hoogstwaarschijnlijk fulltime gaan werken, dus ik ben erover aan het denken mijn baan op te zeggen daar.
Andewi schreef:Altijd eerst vragen wat zei ingedachten hebben te betalen nooit je kaarten bloot geven. misschien zeg je zelf bijvoorbeeld 100 euro per dag en denken hun aan iets veel hogers..
Haha goeie tip

Destino schreef:Ik denk dat het niet echt reeël is om te vragen naar netto bedragen, aangezien dat dan bruto enorm kan wisselen? Wel of geen loonheffingskorting, wel of geen auto van de zaak, pensioeninhouding etc.
Denk dat je bij het vragen naar bruto bedragen een betere indicatie krijgt van wat je zou kunnen vragen?
Ja, ben nog een beetje groen op dit gebied. Heb namelijk wel een baan, maar niet vergelijkbaar met wat ik nu ga krijgen. dit is eigenlijk meer een bijbaan (wel fulltime in gewerkt, maar sluit gewoon niet aan op mijn studie)
Oke, dan BRUTO

dat het echt niet logisch is om het hier op bokt te vragen... De een werkt hier in de dierenwinkel, terwijl de ander jarenlang heeft gestudeerd. Daarbij komt het leeftijdsverschil nog eens.. Dus weet niet of dit je überhaupt wel een goed inzicht geeft. Je kunt beter kijken wat een soortgelijke baan verdient, bijvoorbeeld op loonwijzer.nl ofzo