Scriptiebegeleiding, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 15:34

Inmiddels is ruim vier maanden geleden mijn PvA goedgekeurd en ben ik vol goede moed verder gegaan. Heb inmiddels drie interviews gedaan voor mijn scriptie en heb er nog twee te plannen.

Krijg ik vandaag een mailtje van mijn begeleidster dat ze mijn tweede beoordelaar is tegengekomen op school en dat hij zegt dat hij mijn PvA helemaal niet heeft goedgekeurd. Of ik deze op korte termijn kan inleveren.

Mri

Re: Scriptiebegeleiding, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:52

Wat een rot situatie, hopelijk valt het mee!

Bravour89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:36

Pff balen zeg. Lekker die communicatie tussen jouw beoordelaars. Zeer herkenbaar wat ik heb meegemaakt met mijn studie :S

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 07:48

Komt vast goed! De dag voor mijn verdediging hoorde ik dat mijn pva nooit was goedgekeurd/dat mijn begeleider deze nooit van mij had gekregen. Mijn tip:mailtje sturen,naar de juiste Mensen (coördinator en examen commissie) kan wonderen doen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 13:49

Mri: Helaas is hij naast mijn tweede beoordelaar ook coördinator van mijn opleiding (als ik het goed heb onthouden, want ik kan niet meer op blackboard, laat staan op mijn school mail) én lid van de examencommissie...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 20:09

Weer ff een update...

Onlangs heb ik mijn plan van aanpak weer ingeleverd. Heb er meerdere keren mijn stagebegeleidster er achteraan moeten laten mailen. Maar toen kwam hij alsnog met een bericht, dat zij weer aan mij heeft doorgestuurd, omdat ik geen account meer heb op blackboard, progress etc.

Het mailtje was relatief lang, er stond in wat er allemaal nog steeds niet goed was. Dat het nog steeds een wat slordig geheel was. En als afsluitende opmerking:
Citaat:
Overigens: vorige keer heb ik al aangegeven dat ik het PvA voldoende vond en dat blijft natuurlijk zo.

Nou, schiet mij maar lek... Het is dus voldoende, maar nog steeds niet goedgekeurd... Wie legt het mij uit??

Ik natuurlijk boos, verdrietig, machteloos, alles tegelijk. Ik zat er VET doorheen, huilen huilen huilen. Voel me dom, achterlijk, niet goed genoeg. Dus dat aan haar verteld, daar schrok ze wel van. Maar ze gaf ook aan dat we niet meer aan het PvA gingen werken. Toen ik haar vroeg of dit wel handig was, omdat hij nog geen goedkeuring had gegeven, zei ze dat dit geen probleem was. We hebben genoeg mailtjes die aangeven dat hij het voldoende vond. En zij zou wel even met hem praten.

Dat heeft ze dus gegaan, het fijne weet ik er niet van. Maar wat betreft het PvA; Daar moeten we toch nog een keer naar kijken.