Weer ff een update...
Onlangs heb ik mijn plan van aanpak weer ingeleverd. Heb er meerdere keren mijn stagebegeleidster er achteraan moeten laten mailen. Maar toen kwam hij alsnog met een bericht, dat zij weer aan mij heeft doorgestuurd, omdat ik geen account meer heb op blackboard, progress etc.
Het mailtje was relatief lang, er stond in wat er allemaal nog steeds niet goed was. Dat het nog steeds een wat slordig geheel was. En als afsluitende opmerking:
Citaat:
Overigens: vorige keer heb ik al aangegeven dat ik het PvA voldoende vond en dat blijft natuurlijk zo.
Nou, schiet mij maar lek... Het is dus voldoende, maar nog steeds niet goedgekeurd... Wie legt het mij uit??
Ik natuurlijk boos, verdrietig, machteloos, alles tegelijk. Ik zat er VET doorheen, huilen huilen huilen. Voel me dom, achterlijk, niet goed genoeg. Dus dat aan haar verteld, daar schrok ze wel van. Maar ze gaf ook aan dat we niet meer aan het PvA gingen werken. Toen ik haar vroeg of dit wel handig was, omdat hij nog geen goedkeuring had gegeven, zei ze dat dit geen probleem was. We hebben genoeg mailtjes die aangeven dat hij het voldoende vond. En zij zou wel even met hem praten.
Dat heeft ze dus gegaan, het fijne weet ik er niet van. Maar wat betreft het PvA; Daar moeten we toch nog een keer naar kijken.