Is dit haalbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Is dit haalbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:29

Nee lijkt me niet, of je moet alle overige tijd dat je niet op school zit werken. dus je hele weekend, elke avond.
dan red je miss de 300.. maar moet je maar hopen dat mensen je aannemen en zoveel werk voor je hebben. in de supermarkt zul je denk niet elke avond terecht kunnen. maar je wilt dus 300 euro aan je ouders geven omdat je anders nooit een paard krijgt?

Lijkt me slimmer om gewoon je school goed af te sluiten en straks zelf te sparen voor n paard

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:40

15 jaar en 300... Ik vind t vrij veel. Tenzij je op zondag werkt, dan verdien je natuurlijk 200%..
Ben nu 20 jaar, en als ik alleen zaterdags werk, heb ik zo'n 300,-.. Nu Werk ik natuurlijk wel meer in de week, maar goed haha!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:06

Zoek een leuk baantje en ga proberen om zoveel geld te verdienen.
Je hoeft niet direct een paard te kopen toch?
Als het je lukt om 300 euro per maand te verdienen en dat bijv. lange tijd hebt
volgehouden, kan je bekijken of je een paard wilt kopen.

Succes meid!

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 14:29

Bedankt iedereen :)!
Een paard komt er ooit wel (hopelijk) en om een groot deel van mn ouders weg te halen daarom wil ik die 300 proberen. Maar dat kan dus niet.
Vind t namelijk ook banketstaaf dat mn ouders dan alles moeten betalen.. :P

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:22

Het minimum jeugdloon voor jouw leeftijd is 2,56. Laat je het geluk hebben een baantje te vinden waarmee je 3,00 netto per uur verdient (Tuurlijk zullen er wel baantjes zijn waarbij je wat meer verdient, maar met de meeste baantjes zal het niet meer zijn) dan zul je 100 uur per maand moeten werken. Dus ong. 25 uur per week naast je school en andere activiteiten. Dat is dus niet haalbaar. 100,- per maand kunnen verdienen is dus realistischer.
Kijk voor een baantje waarbij je een hoger uurloon hebt. Een ochtend krantenwijk verdient meer dan een folderwijk en werk op de markt verdient beter dan in de supermarkt.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 17:53

Bedankt!