Ik zou t iemand dan ook nooit betalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aan de andere kant, van wat ik kost op mijn werk zie ik weinig terug...
bigone schreef:Liselot schreef:Mijn hulp kreeg 10 euro per uur (doe het nu weer zelf, vandaar verleden tijd)
Vind het van de zotte dat sommige dames 15 euro per uur vragen, dat verdien ik als geschoold laborant nog niet eens!
Als geschoolde laborante heb jij recht op uitkering bij ziekte, verlofdagen, vakantiegeld, ww bij ontslag, nog steeds van de zotte dat iemand 15 euro per uur krijgt zonder al deze dingen voor het schoonmaken van andermans rotzooi, ik niet.
Lianne86 schreef:Je betaalt geen belasting, kiest ZELF voor het werk... Dus mjah, ik blijf het ook belachelijk vinden hoor... Als het aan mij ligt, komt er hier ook geen schoonmaakster binnenAan de andere kant, van wat ik kost op mijn werk zie ik weinig terug...
Snap het wel als je belastingafdraagt, pensioen en weet ik veel wat allemaal, dat dan 15 euro heel redelijk, maar werk je zwart... Tjah... Ik heb het er ook niet voor over
Saaaash schreef:Onze schoonmaker krijgt 11 eu per uur. Ze is hier iedere vrijdag en ze is meestal bezig van 9 tot 3. Dan stofzuigt ze het gehele huis ( studeerkamer, keuken, woonkamer, gang, trap, overloop, badkamer en de slaapkamers ). De gang inclusief toilet dweilt ze, ook de badkamer dweilen en natuurlijk de douche en dergelijke schoonmaken. Ze doet het echt netjes! En 11 per uur vinden mijn ouders een goed bedrag. Soms neemt ze iemand mee maar dan krijgt ze nog steeds 11 euro per uur.
Ze is buitenlands, spreekt amper Nederlands maar probeert het wel!