Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shiloh schreef:Waar haal je die wijsheid in hemels naam vandaan Batlow. Tuurlijk kun je er wel vanalles op downloaden. En praktisch alle sites doen het gewoon.

Shiloh schreef:Waarom zou je met een ipad spelletjes op een website willen spelen? Daar heb je echt duizenden Apps voor
Ik heb tot nog toe alles aan pdf's foto's video's etc verzin het maar kunnen downloaden op ipad en nog nooit problemen gehad met websites.
Je moet ook niet verwachtend at een tablet een laptop is, want dat is het gewoon niet, dus vergelijken met een MacBook slaat werkelijk nergens op.
Het is een feit dat je met een tablet veel minder kan dan met een gewone laptop.
, dan word je gek!
_Juudith schreef:volgens mij kan je bij android tablets ook niet alles downloaden.. daar moet je toch ook alles downloaden via de playstore?
str33pje schreef:De Tablets van Asus zijn gewoon goeie tablets, heb zelf de eerste tablet van Asus (de TF101) en werkt perfect. Mocht je wat onafhankelijke reviews willen lezen over deze tablet http://tweakers.net/pricewatch/305139/a ... t/reviews/
PascalB schreef:str33pje schreef:De Tablets van Asus zijn gewoon goeie tablets, heb zelf de eerste tablet van Asus (de TF101) en werkt perfect. Mocht je wat onafhankelijke reviews willen lezen over deze tablet http://tweakers.net/pricewatch/305139/a ... t/reviews/
Het voordeel van transformer serie is ook dat er in het toetsenbord gedeelte nog een extra accu zit. deze laad je tablet ook op.
Dus meer gebruiks uren voordat deze definitief aan de lader moet.
Daarnaast heeft het toetsenbord ook een USB aansluiting (voor o.a. een externe hardeschijf) en zit er ook een SD kaart lezer in.
balli schreef:Ik ga volgende maand naar de USA en denk er ook aan om daar een Ipad te kopen. Ik wil 't met name gebruiken voor tijdens vergaderingen (dus Word-documenten moet ie kunnen openen), notities maken en spelletjes... Notities en spelletjes komt helemaal goed, maar Word-documenten (en excel) opent ie die gewoon?
Shiloh schreef:Duhuh, tuurlijk kan een tablet minder dan een laptop. Lijkt me dat iedereen dat wel weet. Daarom is het ook onzin om laptops met tablets te vergelijken. Jij beweert dat je met een ipad niks kan, end at is gewoon onzin. Ik zou kei hard willen dat ik mijn ipad al aan het begin van mijn studie had gehad. Wat een plezier had ik daaraan beleefd zeg. Zo giga veel Apps die het leven van een student zo veel makkelijker maken. Inclusief het maken van aantekeningen tijdens college. Alle info en aantekeningen bij elkaar in een paar honderd gram. Gewoon zorgen dat je de juiste Apps en een handige stylus hebt.
Omdat ik je tegenspreek laat ik je niet in je waarde? Pfft, jij bent wel ergs nel op je teentjes getrapt zeg.