folders bezorgen!! Ideeën nodig!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:45

[quote="justdiesel"]Ik ben niet gek he Lynn_Nikita.......[/quote

dat zeg ik ook niet, maar ik heb ruim 500 bezorgers in dienst waarvan een 300 een grote tas hebben en per fiets bezorgen, dus als het onmogelijk was had niemand die tas meer in egrbuik

met een dubbele standerd, of tegen een hek/ poortje aanzetten en gelijkmatig leegmaken is niks aan de hand

Dobbelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:45

Ik doe het met een fietskar met buggy-functie, op marktplaats gekocht voor 35 euro. Kan in een keer 230 pakketten folders meenemen. Er mag geloof ik 60 kilo in, maar hij houdt meer. Op google kan je wel een plaatje vinden van wat ik bedoel. Krijg altijd wel leuke opmerkingen, want ik moet door het dorp lopen om bij mijn wijk te komen. Veel reacties als: 'ik dacht dat er een tweeling in zat'. Vooral de terugreis is leuk. Ze kijken je soms echt aan alsof je de plaatselijke dorpsgek bent, want 'je loopt met een lege buggy over straat' Haha. Maar wat ze ook zeggen, ik vind het ideaal, ik wil nooit meer anders.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:52

Ik deed het met de boodschappentas van de Ikea, die heeft wieletjes en
die propte ik dan vol en ging aan de wandel.

Eleionomae

Re: folders bezorgen!! Ideeën nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:57

Action heeft van die bagage dragers voor aan je stuur. Daar kun je vervolgens een hele grote mand op zetten, of bv een boodschappenkrat (wel effe vastzetten :)) ) en daar past echt een hoop in :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:01

Je weet dat je maar 20 kg per keer mee mag nemen? Dat was bij mij tenminste zo, wel zo veilig.
Ik ging op de fiets, had gewoon fietstassen en een mandje voorop. Ik kon per keer 4 tot 6 paketten meenemen. En ja, ik was lang bezig ja, want ik had 350 huizen. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Het kost mij te veel tijd, en in de winter is het, tja, niet fijn :')

blondedesi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 16:38

gister voor 1x gedaan valt best mee. Sommige waren wat met moeite te vinden maar opzich ging goed. ohja me fiets viel 1x om. en ik hoef maar 2x op en neer te fiersen en alleen het spoor zit ertussen verder kan ik mijn wij zien liggen xd

ben wel opzoek naar post karretje of bolderkar of zo.n ki derbuggy