Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Dat vond ik zelf dus ook al. Ik snap ook dat deze tijden geen 9-5 kunnen zijn, maar vind het toch wel erg lang.
Pauze is ongeveer anderhalf uur over de dag verspreid.
Vergoeding heb ik nog niet over gehad.
In de regelementen staat ook max. 8 uur per dag.
Ik vind het wel lastig. Ik ben het enigste meisje in de klas en wil zegmaar niet als een zeur gaan overkomen op school, omdat ze mij al een beetje als 'anders' zien.
maar je moet je ook niet op je kop laten zitten! Als je alleen maar ja en amen zegt wordt je juist een 'typisch' meisje, boeren hoor je ook genoeg zeuren hoor
dejong_wever schreef:Ik blijf er dus bij je bent een gratis kracht en komt er om te leren, vaak genoeg gezien dat stagaires het gehele bedrijf runnen(en dan niet de 3 of 4 jarige) en dat kan naar mijn mening niet.
amoj schreef:Hallo bokkers,
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik doe de opleiding veehouderij en ga straks het 2e jaar in.
Ook hoort daar stage bij. Ik begin met een periode blokstage (betekent 4 dagen in de week stage, 1 dag school)
Op mijn nieuwe stageadres moet ik om 9 uur beginnen en ben ik om half 9 's avonds klaar.
Mijn ouders vinden dit te lang. Bij de vorige stage moest ik om 7 uur beginnen tot 5. Ook dit vonden ze eigenlijk al te lang.
Ik zelf vind het eigenlijk ook best lang, maar ik wil eigenlijk niet zeuren hierover tegen mijn stagebieder.
Wat vinden jullie?