Krissis schreef:LovingTweety schreef:Op een zorgboerderij kan je ook gebeten worden, of een beest op je voet, of omver gelopen worden. Dat houdt jou ook niet tegen tochbeetje dierenliefhebber neemt dat risico voor lief.
En daarom werken, ook de hulpen, op mijn zorgboerderij onder contract en met stalen neuzen. Jonger dan 16? Sorry, geen plaats.
Werken met dieren is nu eenmaal erg gewild. Waar jij vakantiewerk in ziet, is misschien een leeftijdsgenootje die het net zo lief vrijwillig doet. En tja, geef de eigenaar dan eens ongelijk.
Je hebt je leeftijd (nog) niet mee en wellicht moet je uitkijken naar ander werk. Ik heb ook niet voor m'n lol 5.5 jaar achter de kassa gezeten, maar daarmee liet ik wel mijn toekomstige werkgever zien dat ik wel 5.5 jaar voor 1 dezelfde baas heb gewerkt en ik wel wíl werken.
En hoe zie jij dat met verzorgsters met een pony?
Ik geef de meiden op mijn kinderboerderij de kans zich te bewijzen als verzorgsters. Die zijn op 2 na allemaal onder de 16.
Mogen die ook geen verzorgpaard dan. Of maneges? Paardrijles vanaf 16 jaar ipv 8?
beetje dierenliefhebber neemt dat risico voor lief.