De deur opendoen en dan ontdekken dat iemand de héél badkamer heeft ondergekotst, tegen de muren omhoog, in het bad enz enz.
Had toch erg veel zin om een briefje achter te laten met 'maak het zelf maar schoon'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Waren mensen die dit al jaren deden, vind dat toch wel knap eerlijk gezegd
God wat wordt je hersendood van dat baantje.. Ik heb écht respect voor de mensen die dat werk al 30 jaar doen. Ik zou in een depressie belanden oid. Het is écht vervelend werk.

Op zich zou een paar uurtjes lopendebandwerk tussendoor niet eens heel erg zijn, maar de manier waarop, en dan 8 uur lang... 
bromfiets schreef:Een cd-winkel waar nooit iemand kwam
Komkommers plukken heb ik ook maar 3 dagen volgehouden omdat ik allergisch ben voor de planten. Mijn broer werkt nog bij datzelfde bedrijf op zaterdag, al bijna 27 jaar. Vind het nog steeds knap...
Verder heb ik veel dingen gedaan die ik zelf erg leuk vind maar waarmee je anderen kan laten walgen, biggen castreren e.d.
Het totale werk was erg leuk en afwisselend en o.a. castreren hoorde daar gewoon bij. Ik kan andere mensen ook op de kast krijgen als ik vertel hoe het schoonspuiten van afdelingen in zijn werk gaat en op welke plekken je dan poep vindt als je thuiskomt, maar ik vond het werk niet erg. Heb veel smeriger dingen gedaan
, ooit vakantiewerk in frankrijk gedaan. 2 maanden werdt 2 weken , wat hels. Meneer was nederlands Mevrouw duits en in het duits schelden ze de hele camping over
, van 9 uur tot 8 uur plantjes planten en onkruid wieden in de groente tuin. De kippen voeren en allerhande rotklusjes , en als hij boos was dan zat ik te trillen want hij kon zo boos worden... Water mocht ik niet verspillen en het was een paasei daar..