ruitje schreef:.... En die brief sturen ze dan ook nog naar je huisadres, dus je bent gedetineerd en ontsnapt!!
Hier moest ik extra om lachen
Ik had al niet zo'n hoge pet op van het UWV, maar serieus wat een kneuzen zijn het joh!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Hoe kan je nou opeens zo'n brief krijgen?![]()
Best stom dat iemands uitkering wordt beeindigt als je in de gevangenis moet, dit wist ik niet eens. Je zal maar een gezin hebben.

Gucci_ schreef:Hoe kan je nou opeens zo'n brief krijgen?![]()
Best stom dat iemands uitkering wordt beeindigt als je in de gevangenis moet, dit wist ik niet eens. Je zal maar een gezin hebben.

ViennaK schreef:Zo heeft mijn moeder een aantal jaren geleden een brief gehad van het UWV met
de tekst gecondoleerd met u dochter de uitkering wordt beeindigd blablabla...
Het was maar goed dat ik ze net van tevoren aan de lijn had gehad dat ze wist dat ik nog leefde.
Heb er ook heen gebeld dat ik toch echt springlevend was en het enigste wat ze zeiden is dat het een foutje was![]()
Mijn moeder kreeg niet eens een excuus aangeboden of iets dergelijks.
Kan er nu nog boos om worden mijn moeder helemaal in de stress belachelijk gewoon dat zoiets kan gebeuren en dan niet eens een excuus pff
ViennaK schreef:Zo heeft mijn moeder een aantal jaren geleden een brief gehad van het UWV met
de tekst gecondoleerd met u dochter de uitkering wordt beeindigd blablabla...
Het was maar goed dat ik ze net van tevoren aan de lijn had gehad dat ze wist dat ik nog leefde.
Heb er ook heen gebeld dat ik toch echt springlevend was en het enigste wat ze zeiden is dat het een foutje was![]()
Mijn moeder kreeg niet eens een excuus aangeboden of iets dergelijks.
Kan er nu nog boos om worden mijn moeder helemaal in de stress belachelijk gewoon dat zoiets kan gebeuren en dan niet eens een excuus pff
die gevangen schildpad, wat sneu 
Boras schreef:Waar gewerkt wordt, worden nu eenmaal fouten gemaakt.
Die kunnen op de ene werkplek pijnlijker zijn dan op een andere.
Laat hij of zij die nooit een fout maakt, opstaan, denk ik altijd maar.
Ook kan het zijn dat het UWV de gegevens verkeerd aangeleverd heeft gekregen.
Weten wij veel.
En nee, ik werk niet voor het UWV. Maar breng graag wat nuance in een (eenzijdige) discussie