Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Horse_xx schreef:Weten jullie of het rond december lastig is om een kamer te vinden?
Nu heb ik wel ontzettend geluk gehad hoor met mijn kamertje midden in het centrum. Maar rond die tijd komen er nog wel eens kamers vrij.
)

! 
Doen jullie dat ook?
Tenminste, mijn oma is alweer bijna een jaar geleden overleden en toen met het opruimen van haar huis heb ik wel een hoop praktische dingen meegenomen, waardoor ik qua keukengerei en bestek enzovoorts eigenlijk vrijwel niks meer nodig had daarna. (Ben ik nu erg blij mee, want ik heb mijn eigen keukentje!) En van mijn ouders heb ik met mijn verjaardag/kerst etc. een aantal leuke bij elkaar passende theekoppen, schotels en grote mokken gekregen.
Wel wat van marktplaats, trouwens, heb daar een hele fijne grote ladekast op de kop getikt
Wil van de zomer wel een aantal spullen nog gaan schilderen, ook leuk om uit te zoeken, kleurtjes
Moet alleen wel snel gebeuren, want zo lang duurt 't ook al niet meer allemaal.
Superleuke stad. Voel me er ook thuis. Ga in september weer een opleiding starten, aan het Hanze, Sociaal Juridische Dienstverlening. Sinds mei woon ik ook weer (part-time) in Groningen op kamers, maar vanwege mijn hond en paarden, ben ik ook nog steeds veel thuis in Assen. Gelukkig is dat lekker dichtbij.
dauphine schreef:hihi dat heb ik ook ElineS. Ik ben ook best veel nog wel in appelscha omdat paarden daar staan, maar heb stiekem ook altijd een beetje heimwee naar groningen, naar mn eigen kamertje enz.![]()
Mag ik trouwens vragen welke theatergroep je bij zit?

Maar ligt er denk ik aan waar je woont in Paddepoel.

josien_m_ schreef:Ik voeg mij af of er ook studenten zijn die in Groningen studeren, op zichzelf willen maar niet per se in de stad zelf. Wij denken er namelijk over om een kamer(s) te verhuren. Stalruimte is aanwezig voor een eigen pony/paard of als je die niet hebt, wij hebben pony's in onze hulpverleningspraktijk. We zitten een kilometer of 15 van de stad met een busdienst langs de A7. Is daar interesse in?