Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik kijk bij vacatures omdat daar ook de vacatures voor stagiaires staan. Ik woon in Amsterdam dus ov binnen amsterdam is prima. Daarvoor hoef ik niet perse op de fiets. T stagebureau zou nog terugbellen maar helaas niet gedaan. Van het NH krijg ik binnen 2 weken een terugkoppeling. Lasca_1987 schreef:Als t hotel dichtbij is zou ik gaan fietsen anders pak ik gewoon het ov. Ik denk dat ik morgen maar eens t stagebureau bel aangezien ze mij vandaag niet heeft terug gebeld.
Kirsha schreef:Lasca_1987 schreef:Trouwens ik zal morgen effe het Bastion bellen.
Maar waarom dan morgen bellen en niet gewoon vandaag? Er zijn van 5/6 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds managers aanwezig. Het maakt mij niet uit dat je morgen belt i.p.v. nu, maar voor hetzelfde geldt belt er op dit moment iemand anders, komt die morgenochtend op gesprek en als jij dan morgenmiddag belt is je stageplaats weg. Hup, telefoon pakken en bellen, ze bijten niet...
Kirsha schreef:En al gebeld?
Kirsha schreef:Ik ga mijn vraag nog een keer stellen... Bastion al gebeld?
Edit: niet alle hotels die stagiaires aannemen zetten hiervoor een vacature op de website. Dus ook hotels bellen die niets op de site hebben staan.
Nóg een toevoeging... In Amsterdam Zuidoost zit ook een Campanile hotel.
Je kan toch gewoon nette kleren aandoen? Hoe wil je anders op een sollicitatiegesprek gaan als iemand je dan toch uitnodigt? Of aan de balie van het hotel zitten? Daar moet je toch ook netjes gekleed voor zijn?
Lasca_1987 schreef:Kwanyin schreef:En heb je al iets met de tip gedaan om je netjes te kleden en persoonlijk langs te gaan bij hotels waar je nog wil proberen?
Door mijn bouw heb ik niks in de kast waarbij ik representatief de deur uit kan..
Kwanyin schreef:Dat snap ik niet?Je kan toch gewoon nette kleren aandoen? Hoe wil je anders op een sollicitatiegesprek gaan als iemand je dan toch uitnodigt? Of aan de balie van het hotel zitten? Daar moet je toch ook netjes gekleed voor zijn?
Lasca_1987 schreef:Ik heb t bastion nog niet gebeld, ik heb mijn moeder vandaag geholpen met het huishouden waardoor het mij ontschoten is. En waarom ik gister niet meteen belde? Omdat ik naar de afdeling personeelszaken moet vragen.
Je kunt gewoon een willekeurig hotel bellen en naar de manager vragen. Kirsha schreef:Sorry hoor, maar wat een onzin is dat. Of je nou dik/dun/lang/kort of weet ik het wat voor vorm hebt, voor ieder figuur is er kleding waarin je er representatief kan uitzien. En sowieso, als je een potentiële stageplek hebt zul je toch op gesprek moeten, en dan moet je er ook representatief uitzien. Dus dat gaat niet op.
Kirsha schreef:Lasca_1987 schreef:Ik heb t bastion nog niet gebeld, ik heb mijn moeder vandaag geholpen met het huishouden waardoor het mij ontschoten is. En waarom ik gister niet meteen belde? Omdat ik naar de afdeling personeelszaken moet vragen.
Personeelszaken?Je kunt gewoon een willekeurig hotel bellen en naar de manager vragen.

Voor jou tien anderen die ze aan kunnen nemen.Lasca_1987 schreef:Ik heb t bastion nog niet gebeld, ik heb mijn moeder vandaag geholpen met het huishouden waardoor het mij ontschoten is.