noorhermans1 schreef:holi moli5 talen!? achja, ik heb er 4
Haha, dat bedoel ik
Die reactie krijg ik altijd 
Niet erg, maar veel mensen zeggen: 'goh, dan moet jij het makkelijk hebben met leren enzo'
En dat is dus helaas niet waar!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liekec schreef:Heb het over een week, ben nu al bezig (al een week) met samenvattingen. Omdat, jammer genoeg, dit jaar het mijn overgang gaat kosten als ik het niet goed doe. Sta 4 onvoldoendes, een 5,0 een 5,7 een 5,5 en 5,6.
ik heb maandag geschiedenis en frans, kan ik allebei niet voor leren. (bronnentoets&leestoets)
dinsdag: natuurkunde en duits (duits leestoets)
woensdag: nederlands en economie (nederlands leestoets)
donderdag: wiskunde en engels (engels luistertoets)
vrijdag: scheikunde en aardrijkskunde.
Skyliner schreef:nadja15 schreef:Welk jaar doe je nu ?
Want ik doe nu dus 4 gymnasium en ik zweer het je dat er verder niemand op mijn school is die naast Latijn, Nederlands en Engels ook nog eens Frans én Duits hebben. Ik word dan ook vaak raar aangekeken als ik dat zeg
Skyliner schreef:nadja15 schreef:Welk jaar doe je nu ?
Want ik doe nu dus 4 gymnasium en ik zweer het je dat er verder niemand op mijn school is die naast Latijn, Nederlands en Engels ook nog eens Frans én Duits hebben. Ik word dan ook vaak raar aangekeken als ik dat zeg
1 gymnasium,Heb jijdan extra vakken erbij ?
nadja15 schreef:liekec schreef:Heb het over een week, ben nu al bezig (al een week) met samenvattingen. Omdat, jammer genoeg, dit jaar het mijn overgang gaat kosten als ik het niet goed doe. Sta 4 onvoldoendes, een 5,0 een 5,7 een 5,5 en 5,6.
ik heb maandag geschiedenis en frans, kan ik allebei niet voor leren. (bronnentoets&leestoets)
dinsdag: natuurkunde en duits (duits leestoets)
woensdag: nederlands en economie (nederlands leestoets)
donderdag: wiskunde en engels (engels luistertoets)
vrijdag: scheikunde en aardrijkskunde.
Is bij jullie een 6 pas voldoende?
En ga je met 4 onvoldoendes over?
Nee echt, vanaf 6,0. Staat op magister ook in het rood, daar word ik zo depri van, daarom kijk ik altijd alleen mn cijfers op mijn iphone
Skyliner schreef:nadja15 schreef:Ik mocht het ook wel, heb het alleen niet gedaan
Ik ga het zeker wel doen, de leraren Frans zijn nou eenmaal niet mijn favorietEn duits is zo veel makkelijker !

nadja15 schreef:Skyliner schreef:Ik ben het met je eens hoor! Maar ik heb het toch een beetje met het oog op de toekomst gedaan
Anders moest ik muziek, beeldende vorming of iets dergelijks kiezen. Nou, ik denk dat Frans dan toch beter op m'n cv staat!
Skyliner schreef:Hebben jullie ook de moeilijkste vakken bij elkaar? En de makkelijkste?
Ik had vandaag biologie en engels , super makkelijk
morgen, latijn en wiskunde,![]()
woensdag nederlands en aardrijkskunde weer makkelijk
donderdag frans en geschiedenis
de ene dag hoeven we niks te leren, en daarna heel veel Enphalu schreef:Skyliner schreef:Hebben jullie ook de moeilijkste vakken bij elkaar? En de makkelijkste?
Ik had vandaag biologie en engels , super makkelijk
morgen, latijn en wiskunde,![]()
woensdag nederlands en aardrijkskunde weer makkelijk
donderdag frans en geschiedenis
Ja, dat hebben wij ookde ene dag hoeven we niks te leren, en daarna heel veel