Verzoek om advies m.b.t. groepsopdracht deeltijdstudie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Verzoek om advies m.b.t. groepsopdracht deeltijdstudie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:24

Ik zou haar er zeker op aanspreken en niet meteen naar de docent stappen. Mss heeft ze helemaal niet door dat het nu niet eerlijk geregeld is. Mensen moeten de kans krijgen om hun fout goed te maken. Als ze na dat gesprek nog niets uitvoert kun je dat altijd nog doen. Dus ik ben het helemaal met dieselpaard eens.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 20:24

Ik ben niet naar de docent gestapt en ik zou het ook niet netjes vinden om dat achter haar rug om te doen.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 18:54

Okay, ze is nu nog bezig met schrijven en ze heeft me nog het volledige verslag niet laten zien. Wel is het me duidelijk dat ze een aantal belangrijke dingen er niet in had gezet. Heb haar daar op gewezen, maar of het er ook allemaal in komt? Morgen schijn ik het hele verslag dan toch te krijgen, maar ze zegt al steeds dat ze er geen tijd meer aan gaat besteden. Binnenkort al de presentatie...

Ik heb haar al vele malen gezegd dat ik er enorm veel tijd, denkwerk, energie, initiatief in heb gestoken en ik heb al de nodige ijzers voor haar uit het vuur gehaald, maar ze veegt haar r**t er mee af en zit alleen maar zelfmedelijden te hebben en uit te stellen.
Als blijkt dat ze toch niet haar deel heeft gedaan, dan ga ik die afspraak met de opdrachtgeefster afzeggen en ook aan haar zeggen waarom. Vervolgens ga ik de docent er bij betrekken wanneer het nieuwe schooljaar is begonnen.