Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friendly schreef:Het is ook dat je er zo veel meer gezeur van krijgt en dat het met een beetje pech je baan kan kosten anders zou je haast zeggen: ik kom gewoon niet opdagen...
en beetje coulance lijkt me hier wel op zn plek. Het is immers niet een dagje vrij omdat de zon schijnt om maar wat te noemen. verootjoo schreef:friendly schreef:Het is ook dat je er zo veel meer gezeur van krijgt en dat het met een beetje pech je baan kan kosten anders zou je haast zeggen: ik kom gewoon niet opdagen...
Weet niet of het TS haar vaste baan is of een bijbaantje, maar als het een bijbaantje was zou ik idd zeggen dat ik niet kom en gewoon naar de begrafenis gaan. Dan maar je baantje kreijt. Wat een oncollegiaal gebeuren, zo ga je niet met mensen omen beetje coulance lijkt me hier wel op zn plek. Het is immers niet een dagje vrij omdat de zon schijnt om maar wat te noemen.
Douce schreef:Ik heb ooit van mijn werkgever gehoord dat hij mij niet kan verplichten om te komen werken dankzij mijn 0 uren contract. Weet niet of anderen hier meer over weten? Sterkte ts, belachelijk dat je geen vrij kunt krijgen.
annika_s schreef:verootjoo schreef:
Weet niet of het TS haar vaste baan is of een bijbaantje, maar als het een bijbaantje was zou ik idd zeggen dat ik niet kom en gewoon naar de begrafenis gaan. Dan maar je baantje kreijt. Wat een oncollegiaal gebeuren, zo ga je niet met mensen omen beetje coulance lijkt me hier wel op zn plek. Het is immers niet een dagje vrij omdat de zon schijnt om maar wat te noemen.
Het gaat om een bijbaantje met 0- uren contract. Maargoed ik ga inderdaad gewoon proberen iemand te regelen.
Dit topic was ook een beetje bedoeld om te vragen hoe jullie hier over denken , ik dacht misschien denk ik te bekrompen .
Douce schreef:Ik heb ooit van mijn werkgever gehoord dat hij mij niet kan verplichten om te komen werken dankzij mijn 0 uren contract. Weet niet of anderen hier meer over weten? Sterkte ts, belachelijk dat je geen vrij kunt krijgen.