Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Deijs schreef:Daar word ik persoonlijk als vpk in opleiding erg naar van, ik ga dit jaar naar het 3e jaar en nog steeds zijn de stages wéér met ouderen, echt heel vervelend!

vuurneon schreef:Deijs schreef:Daar word ik persoonlijk als vpk in opleiding erg naar van, ik ga dit jaar naar het 3e jaar en nog steeds zijn de stages wéér met ouderen, echt heel vervelend!
Daar zijn er ook zoveel van in Nederland, dus een onuitputtelijke bron
Ik zou dan maar 1 keer 13 week moeten, maar dat vind ik al 13 week teveel hahaha
vuurneon schreef:Ik zit in de facultaire tak in de zorgmaar heb tussendoor ook in de zorgsector een hogere functie gehad (alleen dan overstijgend zoals dat zo mooi heet). Momenteel solliciteer ik in de zorg op hbo/wo niveau, maar denk er meer over om een andere kant op te gaan. De ondersteunende diensten worden immers als eerste geschrapt en last in, first out. Maar goed, tot nu toe krijg ik toch alleen maar te horen dat er anderen beter bij het profiel passen
![]()
Hbo V lijkt mij geweldig, maar het de verplichte stage bij het bejaardentehuis trek ik niet
Als ik de komende tijd geen werk vind, speelt omscholing wel in mijn gedachte.
verootjoo schreef:Deijs schreef:hahaha ja dat is zo, maar het is absoluut geen uitdaging... en dat 20 weken lang
hoezo geen uitdaging? Ik vind het heerlijk om met ouderen te werken, wel uitdagend. Momenteel werk ik meeer met 50/60 jarigen maar ik vind de meeste oudjes die ik krijg echt schatjes
). Wij hebben al niet eens meer een facilitair manager, er is nog maar 1 voor alles
verootjoo schreef:Wij hebben er geloof ik 4 oid in de stichting, waarvan 2 overspannenen 1 zit er voor de tweede keer tegenaan.
Dat ze daar niks aan doen vind ik echt onvoorstelbaar. Ik zou het baantje iig niet willenmaar ik weet niet hoe dit in andere stichtingen geregeld is.
wel voor functioneel applicatiebeheerder, kun je dat ook?
vuurneon schreef:Ik zit in de facultaire tak in de zorgmaar heb tussendoor ook in de zorgsector een hogere functie gehad (alleen dan overstijgend zoals dat zo mooi heet). Momenteel solliciteer ik in de zorg op hbo/wo niveau, maar denk er meer over om een andere kant op te gaan. De ondersteunende diensten worden immers als eerste geschrapt en last in, first out. Maar goed, tot nu toe krijg ik toch alleen maar te horen dat er anderen beter bij het profiel passen
![]()
Hbo V lijkt mij geweldig, maar het de verplichte stage bij het bejaardentehuis trek ik niet
Als ik de komende tijd geen werk vind, speelt omscholing wel in mijn gedachte.
Vaak is het wel zo dat de eerste stage met ouderen is, omdat het de 'makkelijkste' zorg is. (basis)