Help, ik wil ontslag aanvragen maar hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Help, ik wil ontslag aanvragen maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:56

Dat kan, mits je baas accoord gaat :) in principe mag hij je ook zeggen 1 augustus te moeten stoppen. Maar als je een fijne baas hebt zal dat wel meevallen toch?

emr

Re: Help, ik wil ontslag aanvragen maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 01:35

Hallo dames, het is even helemaal anders gelopen dan gepland, ik werk nog steeds bij het bedrijf. Nadat ik dit topic had geplaatst ben ik met een ontslagbrief in m'n tas gaan werken. Echter was de baas niet aanwezig en wist ik niet bij wij ik hem moest inleveren dus heb ik het een week uitgesteld. Diezelfde avond was de co-chef heel behulpzaam, ik mocht een pauze nemen, kreeg te drinken en een overgebleven ijsje. Het leek wel of ze het topic hadden gelezen, heel gek. Sinds dien zijn ze een stuk vriendelijker, ik krijg pauze en af en toe wat te eten. De werktijden zijn nog steeds erg lang (kom net van m'n werk 18:00 - 01:15) en m'n rugklachten worden er niet minder op maar al met al ben ik best te vrede hoe het nu gaat. Ik werk één dag in de week tot laat waardoor ik wel lekker al mijn uren maak waar ik bij een supermarkt meerdere dagen voor zou moeten werken. Ik krijg tegenwoordig veel complimenten dat ik zo snel en goed werk, dus daar krijg ik mijn voldoening uit. In augustus moet ik waarschijnlijk ontslag nemen omdat ik dan een volledige werkweek stage moet lopen en in het weekend werken word dan misschien iets te veel van het goede. Ik wil jullie bedanken voor de nuttige tips die ik waarschijnlijk in augustus toch nodig zal hebben.