Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar Asserpark klinkt ook erg leuk.. 
Jezzi schreef:Ik kom ook zeker naar de AID, gezellig
Ben al wel aan het rondkijken voor kamers, maar wil er echt pas een vanaf 1 augustus of 1 september.
Krijg in oktober pas mijn eerste stufi(ben nog geen 18 aan het begin van het collegejaar) en anders wordt het financieel een beetje te gek.
Krijg je je boekenlijst pas op de studiedag trouwens?
. 
Jezzi schreef:En anders is het ook geen probleem om een paar maanden op en neer te reizen, heb de luxe dat mijn vader bijna elke dag langs Wageningen komt met de auto
Wil graag wat boeken tweedehands aanschaffen of lenen, jammer dat je die codes nu nog niet krijgt.
Jezzi schreef:Dat zou fijn zijn!
Ik ga bedrijfs- en consumentenwetenschappen studeren
Douce schreef:Heb je niet de mogelijkheid om te gaan kijken?
Jezzi schreef:Dankjewel! Het is natuurlijk ook nog een relatief nieuwe studie

Ik heb gekozen voor Dijkgraaf, dus in Juli heb ik een kamer!! Mizora schreef:Hier nog een dierwetenschapper, 4e-jaars. Zelfstandige kamer op de haarweg. 20m2 incl. keukenblok, met daarnaast halletje+badkamer 5m2? en een balkon van 5m2.
AID raad ik zeker aan. Zelfs als je niet naar de avondactiviteiten gaat. Het is ontzettend gezellig en je leert Wageningen gewoon een beetje kennen. Overigens wil ik ook best wel eens samen met iemand eten. Geef gewoon een gil en dan spreken we wat af. Eventueel met meerdere personen. Ik heb 4 stoelen en een bed waarop gezeten kan worden. En anders kunnen we ook nog in het storthok (gemeenschappelijke ruimte) gaan zitten. Daar hebben we 3 banken, een fauteuil en 3 stoelen. Het is daar alleen niet erg schoon. Wij zijn namelijk een zeer zelfstandige afdeling aangezien iedereen eigen badkamer en keuken heeft.
Als je alvast een college mee wil maken dan moet je het ook maar zeggen. Dan sleep ik je mee naar Gedrag en Hormonen. Een vriendin van mij volgt dat (die heb ik wonderbaarlijk genoeg gehaald). En als je een cap en een fiets hebt kunnen we daarna door naar mijn paard om hem te gaan pesten. Of we gaan de stad in. Zolang je niet vraagt waar je leuk uit kan gaan, kan ik best wel wat laten zien.