Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Marijke_Dub schreef:Opgestuurd, wel op een of andere manier een paar keer de C ingetoetst terwijl ik de M in wilde toetsen maar dat zal wel onder coördinatie fouten horen
Ben ik de enige die het heel onlogisch vond dat goed (M) rechts zat en fout (C) links zat? Ik ben trouwens linkshandig.
irisssssje schreef:Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed.. Ik heb namelijk pas 5 datasets ontvangen terwijl er meer mensen aangeven het te hebben verstuurd..
Via de mail heb ik de resultaten van Kiannah & Marit_Dalphi & Daphne (weet niet welke boktnaam dit is)
Via PB heb ik de resultaten van Ailill & ladypaard
Degene die het wel verstuurd hebben maar wat ik blijkbaar niet heb ontvangen (echt al 10 keer ververst nu!), zouden jullie het misschien nog via PB kunnen sturen met je e-mail adres erbij? Zodat ik straks niet 2 dezelfde datasets zit in te voeren...
In ieder geval super bedankt iedereen!! Jullie helpen mij echt
Marijke_Dub schreef:Mijn email adres is marijke_dubbeldeman@hotmail.comirisssssje schreef:Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed.. Ik heb namelijk pas 5 datasets ontvangen terwijl er meer mensen aangeven het te hebben verstuurd..
Via de mail heb ik de resultaten van Kiannah & Marit_Dalphi & Daphne (weet niet welke boktnaam dit is)
Via PB heb ik de resultaten van Ailill & ladypaard
Degene die het wel verstuurd hebben maar wat ik blijkbaar niet heb ontvangen (echt al 10 keer ververst nu!), zouden jullie het misschien nog via PB kunnen sturen met je e-mail adres erbij? Zodat ik straks niet 2 dezelfde datasets zit in te voeren...
In ieder geval super bedankt iedereen!! Jullie helpen mij echt
Marijke_Dub schreef:Ailill schreef:Ben ik de enige die het heel onlogisch vond dat goed (M) rechts zat en fout (C) links zat? Ik ben trouwens linkshandig.
hihih nee ik denk dat ik last van hetzelfde had maar ben overigens wel rechtshandig
Ailill schreef:YamaSaki schreef:Ik zal hem morgen op de andere pc even doen
Heb zelf nogal een stomme pc die alles tot "certificaatfout" en "niet-beveiligd" bestempeld
Uit het raam met die pc
YamaSaki schreef:Ailill schreef:Uit het raam met die pc
Neeh, waarschijnlijk moet ik mn windows xp gewoon ff vervangen door windows 7 en dan is het probleem opgelost
Maar als jij me een nieuwe geeft wil ik hem best uit het raam gooien
Ailill schreef:Lol, ik was zelf aan het sparen voor een nieuwe laptop, kreeg alleen vandaag een rekening van 650 binnen. . . ik kan dus weer opnieuw beginnen. Anders had je er een gekregen
Back on-topic, lukt het met de resultaten TS?
irisssssje schreef:Ailill schreef:Lol, ik was zelf aan het sparen voor een nieuwe laptop, kreeg alleen vandaag een rekening van 650 binnen. . . ik kan dus weer opnieuw beginnen. Anders had je er een gekregen
Haha, je houdt mn topic in ieder geval actief! Krijg ik misschien nog meer resultaten binnen![]()
Ik ben weer heel blij met Bokt! Heel lief dat er zoveel mensen meedoen!
irisssssje schreef:Ailill schreef:Lol, ik was zelf aan het sparen voor een nieuwe laptop, kreeg alleen vandaag een rekening van 650 binnen. . . ik kan dus weer opnieuw beginnen. Anders had je er een gekregen
Haha, je houdt mn topic in ieder geval actief! Krijg ik misschien nog meer resultaten binnen![]()
Ik ben weer heel blij met Bokt! Heel lief dat er zoveel mensen meedoen!