Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Dit is een opdracht voor het vak Nederlands, maar het gaat niet om het Nederlands taalgebruik? Ohja.. Apart. De basis van een goede tekst/column is correct taalgebruik.
) om de boodschap over te brengen.
Hhilde schreef:Lante schreef:Hangt ook van het niveau van de opleiding af.
Welk niveau je ook doet, 'ik wordt' is absoluut niet acceptabel. Laat staan 'ik irriteer me'..
Amaranth7 schreef:Och, die grammar nazi's altijd.. Die zich op kunnen jagen over een paar lettertjes, achja.. Je moet er maar zin in hebben..
- als je weet dat het een topic is met een column voor Nederlands, wat is er dan voor vreemds aan om TS erop te wijzen dat ze beter nog even naar haar spelling en grammatica kan kijken? Kan het punt alleen maar hoger van worden, lijkt me. Blue_Eyes schreef:Amaranth7 schreef:Och, die grammar nazi's altijd.. Die zich op kunnen jagen over een paar lettertjes, achja.. Je moet er maar zin in hebben..
Nog afgezien van de afschuwelijke term 'grammar nazis' - die vind ik echt zum kotzen- als je weet dat het een topic is met een column voor Nederlands, wat is er dan voor vreemds aan om TS erop te wijzen dat ze beter nog even naar haar spelling en grammatica kan kijken? Kan het punt alleen maar hoger van worden, lijkt me.
Blue_Eyes schreef:Amaranth7 schreef:Och, die grammar nazi's altijd.. Die zich op kunnen jagen over een paar lettertjes, achja.. Je moet er maar zin in hebben..
Nog afgezien van de afschuwelijke term 'grammar nazis' - die vind ik echt zum kotzen- als je weet dat het een topic is met een column voor Nederlands, wat is er dan voor vreemds aan om TS erop te wijzen dat ze beter nog even naar haar spelling en grammatica kan kijken? Kan het punt alleen maar hoger van worden, lijkt me.
. Verbeteren heeft toch geen zin meer, want het is al naar de lerares schrijft ze toch..