[ENQ] Smartphone-gebruikers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [ENQ] Smartphone-gebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:18

Ik heb hem ook ingevuld maar ik vind hem niet helemaal realistisch. Vooral omdat jullie in het begin vragen hoeveel ik over heb voor een hoesje en daarna komen er een stuk of tien voorbij, die absoluut niet allemaal dezelfde waarde hebben.

Een tip die ik graag mee zou willen geven: probeer er iets aan toe te voegen. Deze hoesjes bestel ik zelf wek voor een paar euro vanuit China.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:24

Ingevuld.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 11:41

Sorriso schreef:
Heb hem ook ingevuld, overigens vind ik het ook maar commercieel (en niet voor school) overkomen. Wij zijn op mijn hbo opleiding nooit effectief producten gaan verkopen, dat was allemaal fictief, ook bij het 'naspelen' van een bedrijf.

Wij gaan niet naspelen maar moeten dus echt een jaar lang een bedrijfje runnen. Bedankt voor het invullen :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 11:42

Mojito schreef:
Ik heb hem ook ingevuld maar ik vind hem niet helemaal realistisch. Vooral omdat jullie in het begin vragen hoeveel ik over heb voor een hoesje en daarna komen er een stuk of tien voorbij, die absoluut niet allemaal dezelfde waarde hebben.

Een tip die ik graag mee zou willen geven: probeer er iets aan toe te voegen. Deze hoesjes bestel ik zelf wek voor een paar euro vanuit China.

Bedankt voor de tip! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 12:02

Sorriso schreef:
Heb hem ook ingevuld, overigens vind ik het ook maar commercieel (en niet voor school) overkomen. Wij zijn op mijn hbo opleiding nooit effectief producten gaan verkopen, dat was allemaal fictief, ook bij het 'naspelen' van een bedrijf.

Dus als het bij jou zo ging, spreekt de TS de waarheid niet. :Y) Hier heb ik vorig jaar ook een student company op moeten richten. Gebeurt op bijna elke hogeschool.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 15:44

Mojito schreef:
Sorriso schreef:

Dus als het bij jou zo ging, spreekt de TS de waarheid niet. :Y) Hier heb ik vorig jaar ook een student company op moeten richten. Gebeurt op bijna elke hogeschool.

Zeg ik dat dan? :Y)
Veronderstelling is echt een dooddoener... Bijna elke hogeschool, maar de mijne dus niet, ik geef hiermee alleen aan hoe ik het vind overkomen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:39

Ik heb hem ingevuld maar als ik hem wil verzenden ga ik weer terug naar de beginpagina en start het onderzoek opnieuw. Is dat een fout in het systeem?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 22:00

Nee hoor, dan is ie wel gewoon ingevuld! Ik vond het ook niet zo'n succes, maar het schijnt zo te horen. Bedankt voor het invullen :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:43

Ingevuld.

Moderatoropmerking:
Gezien het aantal gewenste respondenten is bereikt zet ik hier een slotje.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-12 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Slottekst toevoegen zonder het topic omhoog te schoppen.