Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorriso schreef:Heb hem ook ingevuld, overigens vind ik het ook maar commercieel (en niet voor school) overkomen. Wij zijn op mijn hbo opleiding nooit effectief producten gaan verkopen, dat was allemaal fictief, ook bij het 'naspelen' van een bedrijf.
Mojito schreef:Ik heb hem ook ingevuld maar ik vind hem niet helemaal realistisch. Vooral omdat jullie in het begin vragen hoeveel ik over heb voor een hoesje en daarna komen er een stuk of tien voorbij, die absoluut niet allemaal dezelfde waarde hebben.
Een tip die ik graag mee zou willen geven: probeer er iets aan toe te voegen. Deze hoesjes bestel ik zelf wek voor een paar euro vanuit China.
Sorriso schreef:Heb hem ook ingevuld, overigens vind ik het ook maar commercieel (en niet voor school) overkomen. Wij zijn op mijn hbo opleiding nooit effectief producten gaan verkopen, dat was allemaal fictief, ook bij het 'naspelen' van een bedrijf.
Mojito schreef:Sorriso schreef:Heb hem ook ingevuld, overigens vind ik het ook maar commercieel (en niet voor school) overkomen. Wij zijn op mijn hbo opleiding nooit effectief producten gaan verkopen, dat was allemaal fictief, ook bij het 'naspelen' van een bedrijf.
Dus als het bij jou zo ging, spreekt de TS de waarheid niet.Hier heb ik vorig jaar ook een student company op moeten richten. Gebeurt op bijna elke hogeschool.