LittleRose schreef:Nou vandaag weer 2 afwijzingen omdat ik te weinig ervaring heb.. Verder voldoet me CV wel en heb ik alle benodigde diploma's
Zo jammer om daarop afgewezen te worden!
Zonde...
Op die manier krijg je nooit ervaring..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:veel eisen ?mijn eis is gewoon doordeweeks werken en volle dagen anders schiet ik er nog niet mee op
Ik wil gewoon niet meer uren thuis zitten.
Ik had me inderdaad al 7 maanden geleden gemeld bij de UWV, kunnen weinig voor me doen. Ik heb wél recht op een uitkering maar dat wil ik zelf niet. Vind dat niet nodig. Ik werk gewoon liever voor mijn geld.
En er is daarbij ook al het begrip voor mij dat ik volle dagen wil werken. Ik heb een dagritme/'structuur nodig, al helemaal ivm mijn ADD. Het weekend wil ik houden voor mijn andere hobby/werk fotografie. Als het slecht weer is ben ik altijd bereid te werken in het weekend maar niet vast.
Zoveel eisen zijn dat niet
_Sim_ schreef:Ik meld mij ook. Tassen ervaring maar mijn leeftijd zit in de weg. Daarnaast heb ik heel veel verschillende werkgevers gehad omdat ik veel op project-, uitzend-, en tijdelijke basis heb gewerkt. Dat werkt op de een of andere manier nu ook in mijn nadeel.