Ervaringen thuiswerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:48

Ik zat ook al te kijken.
Staat bij ons steeds een advertentie in een weekblad. Dan moet je een 0900 nummer bellen a 0,80 per minuut :P Schept niet echt vertrouwen :+
Zou zo ook niet weten hoe je aan een betrouwbaar adres komt!?
Vind het ook wel fijn om te weten dat je na een maand werken wel netjes uitbetaald wordt 8-)

CM_

Ik zou ook graag een Pb'tje ontvangen.
Naast mijn eigen bedrijf zou een extra inkomst goed van pas komen :)

niek_aaron

Heb 2 jaar geleden ook geprobeerd om thuiswerk te kunnen doen zonder inschrijfgeld te moeten betalen....niet gelukt
Raponsje wil ook heel graag info

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:49

nou Raponsje heeft het druk met ons!
ook ik wil heel graag een pb'tje
heb een tijd inpakwerk gedaan via een postbedrijf maar dit is er mee gestopt...helaas!
nooit wat nieuws kunnen vinden waar ik vertrouwen in had.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:51

Volgens mij heeft raponsje spijt van dat ze hier gereageerd heeft.... :=

Florinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:52

he raponsje, ik ben ook op zoek en wil ook graag een pbtje.

wat heb je het druk :)

kekaro

Re: Ervaringen thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:54

misschien is het makkelijker als de pb gewoon hier neergezet word?
of staat er iets in dat de rest van de wereld niet mag weten, aangezien heel bokt een pb wil :+

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:58

Ik ben ook benieuwd!! Graag pb

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 12:58

Dat thuiswerk van raponsje gaat over bloggen schrijven.

Ik ben dus echt op zoek naar inpakwerk.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:00

Ik heb ff gegoogled en dan kom je op thuiswerkbank.nl en job-coach.tv/thuiswerk.
Allebei ff mailadres ingevuld, maar ga er niet voor betalen.

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:04

.
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Florinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:04

via thuiswerkbank moet je een abbonement afsluiten, voor thuiswerk. Daar moet je dus voor betalen om werk te krijgen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:58

Booooo schreef:
Dat thuiswerk van raponsje gaat over bloggen schrijven.

Ik ben dus echt op zoek naar inpakwerk.

Het gaat niet om bloggen maar om het promoten van grote bedrijven zoals bijvoorbeeld Efteling, transavia, Hema etc.
Wanneer je dit via facebook, twitter of via een blog promoot zullen je inkomsten hoger zijn dan wanneer je alleen je familie en vrienden er over verteld.

Zo heb ik bijvoorbeeld een vakantie - reis blog waar ik zeker in de zomer leuke verdiensten uit haal omdat ik leuke aanbiedingen kan promoten.
Bijvoorbeeld tweede nacht in het Efteling hotel gratis of 25% korting op een vliegticket of wat dan ook.

Zo heb ik ook weer een dieren blog waar ik juist weer bedrijven promoot die daar aan relevant zijn want op mijn dierenblog kan ik wel leuk transavia gaan promoten maar dat is mijn doelgroep dan helemaal niet.

Lid worden kost niets en je hebt geen verplichtingen.
Verdiensten zijn óf een vast bedrijf per aanmelding (maximaal 89 euro) voor bijvoorbeeld een bedrijf zoals LOI.
Of een verkoop percentage, stel iemand boekt via mijn link een vakantie dan ontvang ik van het totale bestedingsbedrag een percentage, meestal zo'n 10 a 15% maar je hebt ook bedrijven die je gerust 25% geven.

Je kunt kiezen uit ruim 2000 bedrijven dus voor iedereen is er wel wat te promoten.
Lidmaatschap is alleen op uitnodiging van een goedgekeurd lid maar ik wacht nu helaas al 2 weken op een stuk of 30 accounts voor bokkers maar ze zijn er mee bezig, heb vandaag een mail gekregen.

Links oid mag ik hier niet plaatsen dan krijg ik een pb van een boze mod.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:02

Dat is gewoon een affiliateprogramma raponsje, kan je ook zonder ingewikkelde constructies lid van worden. Verschillende bedrijven kun je direct voor promoten, bvb Bol.com :) https://partnerprogramma.bol.com/partner/

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:22

Heino schreef:
Dat is gewoon een affiliateprogramma raponsje, kan je ook zonder ingewikkelde constructies lid van worden. Verschillende bedrijven kun je direct voor promoten, bvb Bol.com :) https://partnerprogramma.bol.com/partner/

Ja maar lid worden van alle bedrijven schiet niet op, ik ben geen gekke henkie.
Ik ben lid van 1 bedrijf waar ik ruim 2000 bedrijven kan promoten, op die manier hoef ik niet steeds op uitbetalingen te wachten, hoef ik niet voor alle websites opnieuw goedgekeurd te worden en zijn de uitbetalingen veel groter.
Maar lidmaatschap is alleen op uitnodiging van een goedgekeurde publisher en daar moet ik dus account voor aanvragen.

Bol.com betaald bijvoorbeeld maar 4% van het bestedingsbedrag, sorry maar daar ga ik echt geen moeite voor doen.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:12

Klinkt allemaal erg ingewikkeld! Ik zou ook het liefste inpakwerk thuis doen. Zie wel sites die dat aanbieden, maar meestal moet je bellen naar een duur nummer of een bepaald bedrag overmaken.
Ik heb ooit weleens een mail gestuurd naar zoiets maar dan kreeg ik een nummer en toen ik belde werd ik gewoon aan het lijntje gehouden en later kreeg ik elke x mails die een hoop beloofde maar niets waarmaakte. en uitschrijven was echt een ellende. Waar is toch een bedrijf die inpakwerk heeft wat wel te vertrouwens is?!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 07:16

Dat wil ik dus ook..

Die link uit me OP was gratis inschrijven.. Tot dat je vacatures op je mail krijgt en daarop wilt reageren kost het je 25 euro

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:03

Ook weer betalen voor je überhaupt werk hebt!