Booooo schreef:Dat thuiswerk van raponsje gaat over bloggen schrijven.
Ik ben dus echt op zoek naar inpakwerk.
Het gaat niet om bloggen maar om het promoten van grote bedrijven zoals bijvoorbeeld Efteling, transavia, Hema etc.
Wanneer je dit via facebook, twitter of via een blog promoot zullen je inkomsten hoger zijn dan wanneer je alleen je familie en vrienden er over verteld.
Zo heb ik bijvoorbeeld een vakantie - reis blog waar ik zeker in de zomer leuke verdiensten uit haal omdat ik leuke aanbiedingen kan promoten.
Bijvoorbeeld tweede nacht in het Efteling hotel gratis of 25% korting op een vliegticket of wat dan ook.
Zo heb ik ook weer een dieren blog waar ik juist weer bedrijven promoot die daar aan relevant zijn want op mijn dierenblog kan ik wel leuk transavia gaan promoten maar dat is mijn doelgroep dan helemaal niet.
Lid worden kost niets en je hebt geen verplichtingen.
Verdiensten zijn óf een vast bedrijf per aanmelding (maximaal 89 euro) voor bijvoorbeeld een bedrijf zoals LOI.
Of een verkoop percentage, stel iemand boekt via mijn link een vakantie dan ontvang ik van het totale bestedingsbedrag een percentage, meestal zo'n 10 a 15% maar je hebt ook bedrijven die je gerust 25% geven.
Je kunt kiezen uit ruim 2000 bedrijven dus voor iedereen is er wel wat te promoten.
Lidmaatschap is alleen op uitnodiging van een goedgekeurd lid maar ik wacht nu helaas al 2 weken op een stuk of 30 accounts voor bokkers maar ze zijn er mee bezig, heb vandaag een mail gekregen.
Links oid mag ik hier niet plaatsen dan krijg ik een pb van een boze mod.