Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:Ik heb 3 vijven.. 4,1 voor Nederlands, 4,5 voor aardrijkskunde en een 5,4 voor geschiedenis.. Moet dus voor 1 van die vakken een 7 halen.. Wordt echt heeeeel lastig, maar ga het wel proberen!
Weet iemand of een 6,5 ook een 7 is? Of zou ik een 7 moeten halen voor mijn gemiddelde.. Zal het morgen eens vragen op school
Zit ook te twijfelen tussen vavo of havo haha
Bizzybijtje schreef:Toch maar wel josee? Bij mij precies hetzelfde verhaal hoor!
Ik zou gewoon aanmelden en op intake, je kunt altijd nog uitschrijven toch
xMercury schreef:Goh.. Ik ken heel veel mensen die hbo doen, maar hun opleiding niks vinden. Sommigen blijven maar veranderen en net zoals mijn vriend, die is nou nog steeds niet gelukkig op zijn opleiding. Dat is ook echt een van de redenen geweest dat ik dus ga kiezen voor iets waar mijn hart ligt! Doen wat je leuk vindt en waar je iedere morgen zo vroeg voor wakker wilt wordenen anders ga je er eerst nog eens een jaartje over nadenken hè. Doe wat ervaring op bij een stal en overhaast niks, want dat ga je nu misschien nu wel doen.. Aangezien het allemaal zo kortdag is met beslissen!