't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:09

Lootje1991 schreef:
NenaC schreef:
ja idd, wat is er gebeurd? Dan ben je na het hallo zeggen ongeveer gelijk weer weggegaan.... ? :(

Tsja ze vroegen of ik fulltime of parttime wilde werken, dus ik had verteld dat het eerst ging om fulltime maar dat ik graag parttime wilde gaan werken. ivm met een sollicitatie bij la plache (ja daar ben ik heel eerlijk in) En ik ging op vakantie in de drukste periode. Dus ze hebben me heel vriendelijk de deur gewezen

maar dan zou je 2 banen hebben? waarom heb je er liever 2 parttime dan 1 fulltime? dat is toch een boel geknoei? ik kan het weten..

N_B_N

Re: 't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:20

Nee die ene was voor maximaal 25-30 uur dus ik zou er dan best in de avond uren nog wat naast willen doen, maar het is dus ook niet zeker of ik bij la plache terecht kan. Maar ik kreeg helemaal niet de tijd om wat uit teleggen het was echt van oke nouja ik zie het al je kunt weer gaan. Een beetje jammer maar ik blijf gewoon doorzoeken en afwachten hoe het 30 mei op mijn 2de gesprek verloopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:26

Wel een les dus, nooit zeggen dat je al nagenoeg zeker bent van een andere baan :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:29

Lootje1991 schreef:
Nee die ene was voor maximaal 25-30 uur dus ik zou er dan best in de avond uren nog wat naast willen doen, maar het is dus ook niet zeker of ik bij la plache terecht kan. Maar ik kreeg helemaal niet de tijd om wat uit teleggen het was echt van oke nouja ik zie het al je kunt weer gaan. Een beetje jammer maar ik blijf gewoon doorzoeken en afwachten hoe het 30 mei op mijn 2de gesprek verloopt

Maar je moet dat ook nooit zeggen, ze willen namelijk niet dat als je 30 uur werkt en nog bij een andere baas staat dat je sochtends vermoeid weer aan de slag moet of je "ziek'' meld omdat je op je andere baan moet zijn oid. Nu kan je zo wel niet zijn maar zo goed kennen ze je nog niet op sollicitatie.

+ dat als je zou moeten overwerken oid je niet beschikbaar bent, met een 2de baan erbij ben je niet meer flexibel

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:02

Ik meld me ook weer. Hoop natuurlijk dat ik er niet nog 100 pagina's bij zal zijn! ;)

Ben zelf op zoek naar een baan als assistent accountant of financieel administratief medewerkster <50 km. van Steenwijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:04

Ach, ik ben er ook nog steeds als support voor jullie :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:31

Vanavond op gesprek geweest.
Ik was zwaar overdressed, had nog aan een spijkerbroek gedacht, had hier wel goed gepast.
Leuk gesprek gehad. Heel vrij en vooral over de sector.
En over m'n voorzitterschap, hoe of dat de mannen daar tegenaan keken, want ja het is niet gebruikelijk in de agrarische sector

Ze hadden vorige week maandag een aantal kandidaten, en op de dinsdag werd ik gebeld of ik op gesprek wou komen. Moesten vandaag 3 op gesprek.
Zouden de anderen van vorige week dan niet goed genoeg zijn?
'T was een sterk deelnemersveld vertelden ze me. En ze hadden echt héééél veel reacties gehad.

Afwachten maar weer......

Lootje1991; een goede les voor de volgende keer, dat soort dingen niet vermelden. Wel jammer dat ze je eigenlijk zo snel al weer naar buiten hebben ''gewerkt''

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 01:36

Hoi. :D even een stip voor ik het vergeet.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:51

Ook ik meld we weer: Gisteren sollicitatiegesprek gehad bij een verpleeghuis maar ze kiezen toch voor iemand die uit de zorgsector komt.
Ik zoek een (financieel) administratieve baan tussen Arnhem en Lichtenvoorde.

In het vorige topic hadden we het even kort over reistijd.
Ik denk ook dat het afhankelijk is van het soort baan. Patpen en ik zijn bijv. beiden op zoek naar een administratieve functie. In principe komt vrijwel elk bedrijf daarvoor in aanmerking. Ik zou wel kunnen solliciteren op een functie waarvoor ik meer dan 45 minuten moet reizen maar in die regio wonen ongetwijfeld ook Silvia's die op zoek zijn naar een soortgelijke baan. De kans is heel klein dat de werkgever mij verkiest boven iemand dan op 15 minuten fietsen van het werk af woont. En laat de mensen buiten mijn regio maar in hun eigen omgeving zoeken en uit mijn regio wegblijven, dan neem ik de baan hier in de buurt wel. ;)

orientaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:08

Ik meld me ook weer.
Ik zoek ook een administratieve of customer service baan.

Nog niets geschikts gevonden.....

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:25

Ik zoek ook nogsteeds..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:30

orienta schreef:
Ik meld me ook weer.
Ik zoek ook een administratieve of customer service baan.

Nog niets geschikts gevonden.....

Daar zou toch wel wat in te vinden moeten zijn.
Hier zitten ze in ieder geval erom te springen (callcenter).

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:56

Ook ik ben nog steeds op zoek. Straks een sollicitatiegesprek voor een tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof. Natuurlijk heb ik liever voor langere tijd maar ja tegenwoordig pak ik alles aan.

Ik zoek een baan als management assistent, medewerker binnendienst, administratief medewerker o.i.d. in de regio twente, apeldoorn. Eigenlijk heb ik erg allround ervaring. Best handig maar omdat er zoveel mensen solliciteren kom ik vaak net dat beetje extra ervaring tekort wat een ander mischien wel heeft op 1 vlak.

Nou succes allemaal!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:12

Meld zich ook weer :Y)

@Patpen las dat je op de site van ABOost hebt gekeken, maar daar staan vast niet alle vacatures op. Wellicht is er een regiokantoor bij jou in de buurt en kun je daar een kennismakingsgesprek hebben, zodat je weet wat er allemaal mogelijk is en zij jou kunnen leren kennen?
Heb er 5,5 jaar gewerkt en echt van alles gedaan, melken, veehouderij, varkenshouderij, kippenenten en vangen, maar ook huishouden ter vervanging van de boerin, en in het bedrijfsleven, bij een tuinder, in de fabriek op de heftruck, als vrachtwagenchauffeuse en ook administratief werk bij bedrijven.... Echt, je kunt bij hun zoveel kanten op.

@PPPeet, juist goed dat je zo'n baan aanpakt vanwege zwangerschapsverlof, wellicht levert het jouw ook een vaste aanstelling op! (ik mocht iig blijven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:23

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:47

Pff vanmiddag toch echt even shoppen....
Heb allemaal pakken... maar das zo warm nu...

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:52

Ik ben er ook weer. Zoek een baan in de zorg. GehandicaptenZorg of jeugdzorg in de omgeving rond Arnhem.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:26

kaatje77 schreef:
@Patpen las dat je op de site van ABOost hebt gekeken, maar daar staan vast niet alle vacatures op. Wellicht is er een regiokantoor bij jou in de buurt en kun je daar een kennismakingsgesprek hebben, zodat je weet wat er allemaal mogelijk is en zij jou kunnen leren kennen?
Heb er 5,5 jaar gewerkt en echt van alles gedaan, melken, veehouderij, varkenshouderij, kippenenten en vangen, maar ook huishouden ter vervanging van de boerin, en in het bedrijfsleven, bij een tuinder, in de fabriek op de heftruck, als vrachtwagenchauffeuse en ook administratief werk bij bedrijven.... Echt, je kunt bij hun zoveel kanten op.

Bedankt voor de tip! Het was ff zoeken maar ik heb het kantoor in de regio Utrecht gevonden. Even gekeken maar er staan op dit moment geen administratieve functies op. Deze week nogal hectisch maar ik zal er volgende week eens achteraan gaan. Je weet maar nooit!!!

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:57

ik heb vorig jaar een erg leuk gesprek gehad bij aboost (in verweggistan ;) geen idee meer waar, maar niet bij mij om de hoek) niet erg want ik zoek toch heel land/europa/er buiten. ik ben niet gebonden en moet overal op nieuw beginnen. heb ze gister maar weer gemaild dat ik weer op zoek bent.

iemand enig idee of werk.nl digi-d het al weer doet???

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:07

Gister middag deed hij het alweer bij mij!

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:08

vaag bij mij niet.....dacht netjes te zijn en me als werkzoekend aan te melden. dan zo nog maar is proberen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:26

Oohw, misschien ligt ie er dan weer uit!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:29

Hij ligt er inderdaad weer uit. Gisteravond kon ik er ook gewoon weer op.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:39

annastasia: Het bedrijf waar ik nu werk al geprobeerd? daar zoeken ze volgens mij een financiele administratie iemand.. K.... ;)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:46

Astaloca schreef:
annastasia: Het bedrijf waar ik nu werk al geprobeerd? daar zoeken ze volgens mij een financiele administratie iemand.. K.... ;)

Heb je een naam?