Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diva92 schreef:NoekAa_ schreef:Ik had in het tweede blok van dit jaar statistiek, was aan de hand van SPSS gaan toetsen etc.
Maar wat een hel zeg. Wel met een 6.7 gehaald, dus dat scheelt. Laatst voor een assignment weer verbanden & significantie aan het testen geweest. Daar gelukkig wel een goed cijfer voor gehaald, maar ook écht alles gecheckt met m'n statistiek stappenplannen er naast. Heb niet echt het idee dat ik ook wéét wat ik doe.
Of je het nu doet met een stappenplan of niet, je bent er door en dat is het belangrijksteWat bedoel je trouwens met een stappenplan? Wij hebben een formularium maar die zegt niks van welke stappen je moet nemen alleen de formules die we moeten kennen en de tabellen die we gebruiken.
Cassia schreef:Toevallig toch niet in je 1e bach pol & soc aan de KUL ? (of het zou héééél toevallig moeten zijn dat je op net dezelfde periode als mij je SPSS taak aan het maken was en ook verleden week vrijdag statistiek had).
Ik had in januari een 16/20 (tegen m'n verwachtingen in, kwam echt depri thuis!). Maar deze keer vond ik het ook moeilijk maar ach, moet al m'n best hebben gedaan om in't totaal te buizen