Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessaKaizoku schreef:Ik sta nu een 7,1 gemiddeld dus hoop zoiets of net hoger. En jij?![]()
Paarden vind ik ook interessant maar ik zie het wel! In ieder geval geen landbouwhuisdieren. Weet je ook al zeker dat je diergeneeskunde wil gaan doen of twijfel je nog?
Joukje_04 schreef:Ik meld me!
Economie en maatschappij; eindexamenvakken: Wis A, geschiedenis, aardrijkskunde, economie, Nederlands, Frans, Engels, Grieks & Latijn
Morgen begint Toetsweek #help. We knaller er meteen in met 3 tentamens (proefvertaling grieks, wiskunde, frans literatuur). Yay
irisssssje schreef:Jaa, ik doe ook examen dit jaar! Met profiel NG, met Natuurkunde Filosofie en Economie als keuzevakken en extravak. En ik loot decentraal mee voor Geneeskunde in Rotterdam
TessaKaizoku schreef:irisssssje schreef:Jaa, ik doe ook examen dit jaar! Met profiel NG, met Natuurkunde Filosofie en Economie als keuzevakken en extravak. En ik loot decentraal mee voor Geneeskunde in Rotterdam
Oh leuk filosofie als vak! Dat hebben wij helemaal niet op school
En ik heb ook mijn havo-diploma al maar alsnog ben ik superzenuwachtig haha maar ik ben ook gewoon een zenuwpees!
Het examen schijnt op onze school beter gemaakt te worden dan het se omdat de toetsen bij ons best streng zijn.
Puissance schreef:Mag ik hier ook meedoen? Heb het geprobeerd in een HK-topic maar dat was zo offtopic..
Ik doe nu ook VWO6, met N&G. Ik heb me ingeschreven voor geneeskunde en als ik uitgeloot word dan ga ik waarschijnlijk wiskunde B halen, zodat ik informatica/kunstmatige intelligentie kan studeren.
Wij hebben net onze laatste SE-week gehad, nu in het angstzweet voor de resultaten.