Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Vanmorgen dus de marketing bijeenkomst gehad van Slam FM/Radio 10 Gold. Al met al een informatieve bijeenkomst gericht op radioreclame bij een van de zenders of bij beide. Ze hadden een speciaal pakket met flinke korting als je vandaag de deal met hun rond zou maken. Op zich een mooi pakket maar voor ons veel te duur.
Ze hadden het over 7 stappen:
1. Consistente communicatie levert klanten op.
2. Herhaling zorgt voor herkenning en een veel sterker imago.
3. Uw merk is het gezicht van het bedrijf.
4. Zorg voor de juiste boodschap naar de juiste klanten.
5. Klant van "morgen" wordt klant van " vandaag".
6. Budget is niet het belangrijkste, slim inzetten is het belangrijkste.
7. "Top of mind" bekendheid levert positieve resultaten.
Deze stappen moet je hoofzakelijk zien in het licht van radio reclame maar een aantal punten gelden volgens mij voor alle soorten reclame.
Yucca schreef:Opzich goede punten, maar nog best moeilijk om uit te voeren. Want zorg voor je juiste boodschap; wat is dat precies, daar zit veel werk ik om dat voor elkaar te krijgen. En ook 'slim inzetten' wat is dat dan? Hebben ze daar ook nog meer info over gegeven?