Fijn dat je iets vasts hebt gevonden nienke! Ik zeg idd ikea, ik zou niet gaan voor een hoogslaper, ik haaaat hoogslapers maar wel voor een bed, een bank, een tv en een kast én een magnetron
Mag ik me hier ook melden? Ik wil graag morgen op kamers ( ), maar dat is niet handig, dus ga ik komend schooljaar. Ik studeer in Zwolle en wil daar ook graag op kamers.
Al bezig met oriënteren enzo? Waar woon je nu? Ik weet niet hoe het in Zwolle geregeld is, hebben ze daar een overkoepelende organisatie waar je je kan inschrijven en op kamers reageren?
Ik heb me ingeschreven op kamernet. Weet eigenlijk niet of er ook een overkoepelende organisatie is, daar ga ik eens naar op zoek! Ik woon nu in Midden Drenthe. Is ongeveer een uur en 20 minuten reizen naar school.
Ik wil aankomend jaar graag op kamers in Wageningen. Nu weet ik dat de kamernood daar hoog is en heb ik me pas 2 januari aangemeld bij idealis.. Dus wil ik uitwijken naar Arnhem, in de hoop dat ik daar wel iets kan vinden. Maar nu vroeg ik me af wanneer je nou actief kunt beginnen met zoeken? Ik heb weinig zin om twee maanden huur voor niets te betalen, maar als dat nodig is..
Saskiaa_
Geplaatst: 28-02-12 20:50
patatkraam schreef:
Hoi
zwolle is wel lastig wat te vinden volgens mij, succes
Ohjeej. Ik krijg wel regelmatig meldingen.. Maar van 2 kamers krijg ik heel vaak een melding en die vind ik een beetje dubieus. Eentje €200,- voor 50m2 en een is bij iemand in huis, geplaatst door een man en die wil alleen een vrouw.. Vind ik niet zo'n fijn idee.
Douce, in Wageningen kun je vaak wel onderhuren, en in Arnhem kun je t beste aan een kamer komen via kamernet. K zou iig niet met een of andere dure verhuurmakelaar in zee gaan...
Hmhm ja! Ik zou gewoon proberen wat in Wageningen te vinden! Gewoon op alles wat je tegenkomt hospiteren en op heel veel kamers bij de SSH reageren enzo