Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat bevalt toch nog even beter als in mn eigen home
. Nu kan ik naar stal lekker rijden en dan vanmiddag kijken of er ook nog andere mensen aan het groepsproject bezig geweest zijn. (op de een of andere manier komt het altijd weer goed, terwijl we eigenlijk niet afspreken wie wat doet maar we er gewoon aan beginnen en elkaar via de mail laten weten wat er al is gedaan.)
Drukdrukdruk he!

zou ik niet doen, volgens mij word je dan gek 
) woon en studeer in het prachtige Groningen. (Er gaat sowieso niets boven Groningen! Zowel in letterlijke zin als figuurlijke
) Zit momenteel in mijn 3e jaar Geschiedenis aan de RUG maar ga er lekker een jaartje langer over doen want ik zie het niet zitten om op mijn tweeëntwintigste al aan het werk te moeten. Heb echt een heerlijke kamer al zeg ik het zelf. Woon recht tegenover het het station van Groningen Noord, precies tussen de stad en Zernike in. Woon samen met 2 andere mensen in mijn huis, waarvan 1 vriendin en de broer van de vriendin. Super luxe allemaal, vaatwasser is aanwezig
, combi magnetron oven, grote koelkast, vriezer, blender, mixer, grill-ding voor tostis en groenten grillen, automatische sapmachine. Jep, ben al behoorlijk verwent.
) Dus eigenlijk moet ik nu hard aan de studie zijn...
) Nu ik er zelf één heb vind ik het wel heel erg fijn. Het delen van een douch en wc met 2 mensen is nog luxer dan met de andere 4 mensen thuisthuis moet je maar denken
. Nou heb ik wel een hele mooie nieuwe wc en douche in mijn huis, dat scheelt. Thuisthuis is natuurlijk wel altijd luxer/schoner/groter.