Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winddancer schreef:Een kennis graaft graven op die weg moeten. Dan moeten ze de kist openen en "sorteren"![]()
Sieraden blijven gewoon "goed" en die mogen ze dan houden, maar denk niet dat ik daar zo blij mee zou zijn
Dromen schreef:LDRD schreef:Ik heb geen gekke baan, vind ik zelf dan.
Maar tijdens mijn werk ben ik ooit een keer op een beroep gestuit dat bij mij de wenkbrouwen deed fronsen: koppensneller.
Zonder gelijk te googelen, iemand een idee wat een koppensneller doet?
Koppensneller: hoofd afhakken
Mariska_28 schreef:Ik werk op een lab waar we monsters krijgen uit medicijnstudies op vrijwilligers..
Dat houdt in dat ik soms `s morgens vroeg potten met stront (van mensen), met wat water erbij, homogeen moet maken met een soort staafmixer. Daarna giet ik het over in verschillende potjes... Je kan goed zien als mensen niet goed gekauwd hebben, dan krijg je gewoon hele doperwten en maiskorrels erin.. en ook stickertjes op fruit komen er leesbaar weer uit
Mariska_28 schreef:Ik werk op een lab waar we monsters krijgen uit medicijnstudies op vrijwilligers..
Dat houdt in dat ik soms `s morgens vroeg potten met stront (van mensen), met wat water erbij, homogeen moet maken met een soort staafmixer. Daarna giet ik het over in verschillende potjes... Je kan goed zien als mensen niet goed gekauwd hebben, dan krijg je gewoon hele doperwten en maiskorrels erin.. en ook stickertjes op fruit komen er leesbaar weer uit
lesilla schreef:Is het wel echt dat ze de juwelen mogen hebben, of nemen ze dat sowieso.
Dacht dat de opengelegde graven opnieuw in een massaput gestoken werden. Maar dat kan iets van vroeger zijn.
vuurneon schreef:lesilla schreef:Is het wel echt dat ze de juwelen mogen hebben, of nemen ze dat sowieso.
Dacht dat de opengelegde graven opnieuw in een massaput gestoken werden. Maar dat kan iets van vroeger zijn.
Ik ook, de knekelput. Ik weet dat ze hier de boel opgegraven en alles bij elkaar in een anoniem graf storten op een andere plek op de begraafplaats.
In het crematorium worden sieraden er ook uit gehaald, alleen dan wel voor het goede doel. Gaat niet mee de pot in.
pietsie schreef:eens iemand ontmoet die kippenvanger van beroep was , schijnt heeel goed te betalen !