Ik kom er niet meer uit.. hoe moet ik al mijn tijd indelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Re: Ik kom er niet meer uit.. hoe moet ik al mijn tijd indelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 17:42

Nou adres A is niet zo vermoeiend en stofzuig ik alleen een beetje, is gewoon een beetje globaal wat schoonmaken zoals even een doekje door de keuken, even stofzuigen, dweilen en dan is het weer gedaan. Moet zeggen dat ik dit op me gemakje kan en mag doen en red dat makkelijk ik 2 uurtjes. Het is hier dus niet dat ik zwaar loop te schrobben ofzo, iets wat bij B & C wel gebeurd. Daarom hou ik er daar mee op.

En wil inderdaad de zondag geen 1 verplichting hebben, gewoon lekker paardje en voor de rest een beetje thuis in me joggingbroek rondhobbelen ofzo. De AH ga ik erbij proberen, mocht ik dat niet trekken, kan ik vragen of ik bijv. maar 3 uurtjes hoef te werken of even niet, en na mijn stage weer terug kom (heb het qua bijbaantje bij de AH gewoon erg naar me zin).

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:01

Dat laatste schema wat je plaatste is prima vol te houden denk ik toch? :)
Het is nu maar 5 maanden stage, straks als je moet gaan werken heb je het wss net zo druk.

Ik zou inderdaad adres B+C laten vallen, 1 doordeweekse avond en een dagdeel op zondag inplannen om niks te doen.
Je op laten halen op stage door de rijles lijkt me ideaal! Je merkt snel genoeg op welke dag dat na de stage het beste uitkomt ivm de activiteiten op stage.

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:04

Ga je op je stage geen opdrachten moeten voorbereiden, verslagjes moeten schrijven? Ik zie in je planning hier nergens tijd voor.
Toen ik nog studeerde/stage deed moesten veel dingen die voor mij ontspanning waren echt wel noodgedwongen aan de kant. Van 3 keer per week naar de training was dat nog maar 1 keer en voor de rest was het veel paardje op de wei en ik zie je deze avond wel weer.
Je moet echt wel alles geven voor je stage. Je kan je beter nu even inspannen om dan over een paar jaartjes een relaxte baan te hebben.
Misschien kan je op je stage ook de ene dag wat langer werken, zodat je de andere dag wat vroeger kan stoppen?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 18:13

O, het is overigens een grafische stage, dus zit ook gedeeltelijk achter de pc, en moet soms mee naar klanten toe enzo (om even een indicatie te geven van de 'zwaarheid' van de werkzaamheden. Ik kan er geen langere dagen maken maar mijn stagebegeleider daar heeft gezegd dat als ik naar een klant ben met iemand en we staan in de file en zijn daardoor bijv. later terug (half 6 inplaats van 5 uur) dat ik de volgende dag dan om 4 uur weg mag.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 18:14

x_Quinta_x schreef:
Ga je op je stage geen opdrachten moeten voorbereiden, verslagjes moeten schrijven? Ik zie in je planning hier nergens tijd voor.
Toen ik nog studeerde/stage deed moesten veel dingen die voor mij ontspanning waren echt wel noodgedwongen aan de kant. Van 3 keer per week naar de training was dat nog maar 1 keer en voor de rest was het veel paardje op de wei en ik zie je deze avond wel weer.
Je moet echt wel alles geven voor je stage. Je kan je beter nu even inspannen om dan over een paar jaartjes een relaxte baan te hebben.
Misschien kan je op je stage ook de ene dag wat langer werken, zodat je de andere dag wat vroeger kan stoppen?

Dit kan op zondag en ook in de bus/trein. :)

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:18

:(:)

Ik heb op dit moment hetzelfde.. stage 32 uur per week een boel opdrachten, een paard waar ik gemiddeld 3 uur per dag ben en werk ong 12 uur per week hier nog bij.. Daarnaast nog een huishouden te runnen en 2 honden..

Heb dit al een aantal maanden en hou het eigenlijk niet vol, maar ik zal wel moeten, helaas..

lees even mee om te kijken voor tips!

Wat wel helpt is echt plannen.. maar ik heb het vaak zo druk dat als ik mijn stageopdrachten doe dat ik alleen aan mijn tijd zit te denken en aan de dingen die ik nog moet doen..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 18:26

Ik werk overigens op de zaterdag bij de AH maar 5 en een halfuur, en daarbij dus 2 uurtjes schoonmaken.

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:30

Het tweede schema is wel goed toch? Maar, heb je wel avondeten ingepland? Want je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen hè ;) Balen dat je stal op zaterdag na 6 uur dicht is eigenlijk!

Ik vind dat ik het al druk heb maar jij hebt het drukker! (naar de UvA 4 dagen in de week 1,5 uur reizen...ben dan om 3 uur thuis, studeren en naar paard toe en zo gaat het de komende 16 weken :+ Maar dan heb ik vrijdag en het weekend 'vrij' -moet dan wel echt studeren anders ga ik de tentamens niet halen-)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 18:53

Avondeten staat op tafel als ik thuis kom, heb ik erbij ingerekend, ongeveer half uurtje.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 08:43

Ik doe het schema van jou nu al een maand of 6. Het is vermoeiend. Ik werkte 45 uur of meer op mn stage, 9 uur zaterdags, 5 uur reistijd per week,, had een paard waar ik heen ging, een huishouden en ging zelfs nog sporten ook. Het is doorbijten, vroeg gaan slapen, goed tijd indelen maar relatief goed te doen. 6 dagen werken en1 dag vrij is voor velen vrij normaal.