Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar vergeten dat bij de meeste bedrijven de maandloonindicatie word gebruikt
niet bij nagedacht.

welkom trouwens
Ja vervelend he?
En als er weer iets op staat wordt er massaal op gereageerd.
En ja, mensen met ervaring gaan dan gewoon voor mensen met weinig ervaring zoals mij. 
Als het maar afwisselend werk is als secretaresse eigenlijk. Maar alles wat ik kan vinden is parttime en ik ben nog jong dus wil eigenlijk gewoon 32-36 uur kunnen werken. Bij de zoekinstellingen zoek ik zelfs tot 50 k/m maar ook in die straal is er niets te vinden. Waardeloos!
Je doet bar, bediening etc. En daar ben ik niet geschikt voor..
Dan kan ik net zo goed het werk blijven doen wat ik nu doe, aangezien dat meer aansluit op m'n diploma dan in een hotel.
Dus op dit moment geen goede beheersing. Ben er op school altijd goed in geweest dus verwacht dat ik het zo weer op kan pakken, maar goed.
Seven schreef:Dan heb je een andere vacature dan die ik kreeg die was echt voor assistent maneger
Als ik google krijg ik ook het meerden deel 36/40 uur en laat ik nu 24/30 willen werken
Meer horeca dan receptie dus.Citaat:In de functie van Assistent Manager ben je dagelijks operationeel aanwezig in het restaurant, de bar en de keuken

Heb daar eerder gesolliciteerd en ben toen ook uitgenodigd omdat ik een interessante brief + CV had maar toen had ik al ander werk gevonden. Nog steeds spijt van..
Rianne_ schreef:Doe ik ook meerdere keren, meestal: 'secretaresse + Friesland + Groningen' maar dan is het parttime of vacatures die niet meer bestaan en dat soort dingen.
Edit: en in Duits ben ik niet goed. Engels redelijk, dus dan vallen er ook al veel vacatures af.
vreemd. Die ik had was voor een directie assistent/assistent manager bij een hotel en nu krijg ik inderdaad die ad die jij beschrijft vaag