HELP! Mag dit? Stage moeten stoppen en OER-regelement.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:19

Maar het is toch raar dat ik in feb wel aan stage zou mogen beginnen met dezelfde punten en nu niet? Er veranderd namelijk niks aan mijn EC dan namelijk.
In februari heb ik simpelweg geen stage, dat doet stage niet i.v.m. de tijd.

Uhm, geloof niet dat er iets over het examenprogramma staat, zal zo nog is even speuren.
Alleen over de ingangseisen van elk jaar.

Hilli

Re: HELP! Mag dit? Stage moeten stoppen en OER-regelement.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:34

Kun je aan je opleiding vragen of ze een idee hebben wanneer je begonnen bent? (welke datum)
Misschien denken ze per abuis dat je in het vorige studiejaar bent begonnen? Bijv. door de aanmleddatum van je stage (moet je die aanmelden bij jullie?)?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:38

Moest een goedkeuring voor stage inleveren. Dit is eind aug/begin sep gedaan.
Heb in ieder geval dinsdag een gesprek bij de rechtshulp van de studentenbalie om een brief te schrijven naar de examencommissie en de raad van beroep.

Vind het bizar dat ze wisten dat ik stage liep en nu blijk dat ik moet stoppen en ook nog is voor niks stage heb gelopen! Heel bizar als je het mij vraagt.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:54

Dit vind ik een beetje duiden op ''we hebben geld nodig dus laten we maar wat studenten vertraging geven'' ofzoiets..

Jij zit gewoon nu in het collegejaar 2011/2012 dus gelden die OER reglementen ook gewoon. Als de OER reglementen van 2010/2011 zouden tellen, had je wel in dat jaar gezeten, maar dat zit je niet.

Ik zou het hogerop gaan zoeken (er is nog een commissie boven de examencommissie) om het aan te vechten want dit is ronduit belachelijk.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:59

Dat gaat ook zeker gebeuren. Vandaar dat ik naar de studentenrechtshulp ga. Twijfel alleen of ik mijn advocaat vast zal mailen om te vragen of ze in dit soort situaties ook evt. kan helpen.
Al hoop ik dat het niet zo ver komt. := Dan zijn de verhoudingen zo ver ontwricht dat mijn studie daar afmaken geen nut gaat hebben, al heb ik nu al 0,0 vertrouwen in school, als ik eerlijk ben..