Ik ben namelijk afgestudeerd, en heb ze dus niet meer nodig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hmm heb er net eens een mail uitgestuurd of er niet andere opties zijn, want ik maak mezelf helemaal gek zo en ben alleen nog maar aan het leren en 'snel de paarden doen'. naam schreef:Ik meld me ook even.
Ik heb in 2009 bkb en bkc gedaan.
en vanaf 2010 ben ik met de overige vakken bezig.
elk half jaar doe ik 1 examen. tot nu toe heb ik alles gehaald.
In januari ga ik voor het laatste onderdeel. ik heb gekozen voor periodeafsluiting als laatste.
Heb alles met zelfstudie gedaan van NHA.
WAT zal ik blij zijn als PDB binnen is....
daarna maar direct door voor MBA, al weet ik nog niet waar ik de moed vandaan moet halen.
Coentjuh schreef:Oh ja dat had ik ook moeten doen, gewoon 1 module/"vak" per half jaar. Twee is echt niet te doen! Maar dat is dus standaard bij DavinciHmm heb er net eens een mail uitgestuurd of er niet andere opties zijn, want ik maak mezelf helemaal gek zo en ben alleen nog maar aan het leren en 'snel de paarden doen'.
heb namelijk een tijdje getwijfeld om de MBA op HBo te gaan doen maar de studieduur was me te lang.
) Coentjuh schreef:Nou inderdaad, dan is het ook veel beter te overzien en heb je ook nog een beetje 'leven' naast je werk+studie. Zit er trouwens veel verschil in MBA en PDB? Het gekke is dat ik met mijn HAVO gelijk naar MBA kon gaan, maar niet PDB kon doen zonder BKB en BKC gehaald te hebben.